Ara K
Görünüm
Netsipp Softphone, Windows işletim sistemleri üzerinde çalışan ve Netgsm tarafından geliştirilen yazılımsal bir telefon uygulamasıdır.
Uygulama içerisinde 1 kayıtlı hesap ve 4 eş zamanlı hat desteklenmektedir.
Netsipp Softphone, VOIP teknolojileri, SIP (Session Initiation Protocol) ve RTP (Real-Time Transport Protocol) ile çalışan tüm sistemlerle uyumlu olarak kullanılabilir.
Uygulamanın hedef kitlesi, Windows işletim sistemi kullanan ve VOIP teknolojileri ile çalışan kullanıcılardır.
GSM sistemleriyle oluşan donanımsal ve diğer maliyetleri düşürmek
Müşteri memnuniyetini artırmak (Çağrıyı transfer etmek, kuyruğa almak, bekletmek, müşteri temsilcilerini molaya almak, sesli yanıt sistemlerini kullanmak vb.)
Müşteri temsilcileri ile ilgili anlık, dahili bazlı veya tarih bazlı verileri kolayca görebilmek
Diğer müşteri temsilcilerin durumunu anlık olarak takip edebilmek
Kolay kurulum ve taşınabilirlik yeteneğini artırmak
Netsipp Softphone, aşağıda belirtilen minimum sistem gerekliliklerini karşıladığı sürece optimize şekilde çalışabilir:
Microsoft Windows 7, 8, 10 (Pro ve Home sürümleri desteklenmektedir)
200 MB boş disk alanı
2 GB RAM
1 GHz veya daha hızlı işlemci
1024 x 768 ekran çözünürlüğü veya daha yüksek
C++ Runtime Library ve .NET Framework 4.6.1 veya üzeri
Netsipp Softphone, çağrı merkezleri, bireysel ve kurumsal üyelikler tarafından çağrı alma ve çağrı başlatma işlemleri için yazılımsal telefon olarak kullanılabilir. Uygulama, farklı versiyonlar üretilebilme ve buna göre güncellenebilme özelliğine sahiptir. Böylece isteğe özel olarak CRM uygulamaları veya Netgsm sistemleriyle birebir entegre edilebilir.
Netsipp Softphone’un ana ekran paneli üzerinden aranacak numara girişi, arama başlatma, arama sonlandırma, cevaplama ve reddetme işlemleri gerçekleştirilebilir. Ayrıca katılımlı veya kör transfer işlemleri de panel üzerinden yapılabilir.
Ana ekran panelini daha detaylı inceleyecek olursak:
Klavyeden numara girişi veya mouse ile ekran tuşlamaları yaparak aranacak numara bilgisi girilebilir.
Netsipp Softphone ayarlar panelinde, SIP ayarları üzerinden sisteme kayıt yapılabilir ayrıca medya cihazları, ses, kodek, çağrı ve NAT ayarları bu panel üzerinden düzenlenebilir.
Ayarlar panelini daha detaylı inceleyecek olursak:
Kontroller bölümünden:
Her zaman üstte özelliği etkinleştirildiğinde uygulama tüm etkin ekranların üst kısmında yer alacaktır. Bu özelliği açıp kapatabilirsiniz.
BLF (Busy Lamp Field), aynı PBX sistemine bağlı diğer dahili hatların meşgul olup olmadığını gösteren bir meşguliyet göstergesidir.
Netsipp BLF panelinde, aynı telefon sistemine bağlı dahili hatların eklenerek meşguliyet durumlarının görüntülenmesi sağlanmaktadır.
BLF panelini daha detaylı inceleyecek olursak:
Netsipp Softphone çağrı geçmişi panelinde, tarih bazlı toplam çağrı sayısı ve çağrı detayları görüntülenebilir.
Çağrı geçmişi paneline daha detaylı bakacak olursak:
Netsipp Softphone uygulamasının entegrasyon paneli ile:
Kullanıcılar, talep ettikleri çağrı olaylarını (Çoklu seçim yöntemiyle) belirledikleri bir URL adresine HTTP GET veya HTTP POST yöntemiyle gönderebilirler
Netsipp Softphone uygulamasında Rehber Paneli, kişi ekleme, var olan kişileri silme ve Excel dosyasından veri yükleme gibi işlemleri desteklemektedir.
Rehber paneline daha detaylı bakacak olursak: