Skip to content

Netsantral Karşılama Anonsumu Nasıl Değiştirebilirim?

Netgsm Webportal >> Netsantral >> Ayarlar >> Ses Dosyaları >> Ekle seçeneğinde gözat butonuna basarak wav uzantılı ses dosyalarınızı yükleyebilirsiniz.(wav formatı 8000 hz 16 Bits Mono olmalıdır).

Ses dosyanız yoksa “Text to speech ile ses oluşturma formu” seçeneğinde Metin Yazınız alanına seslendirilmesini istediğiniz metni yazarak kaydettiğinizde ses dosyanız otomatik olarak hazırlanmaktadır. 

Netgsm Webportal >> Netsantral >> Ayarlar >> Ses Dosyaları menüsünde listelenen ses dosyalarından hangisi karşılama anonsunuz olacak ise bu sesi devreye almak için IVR Ayarları menüsünden ilgili IVR içindeki ses dosyası, yeni dosya ile değiştirilerek kaydedebilirsiniz.

1743075746951-4a5573ff2ffcded13f9c1dc2.png

 

Bekleme Müziğimi Nasıl Değiştirebilirim?

Netgsm Webportal >> Netsantral >> Ayarlar >> Ses Dosyaları >> Ekle seçeneğinde gözat butonuna basarak wav uzantısı ses dosyalarınızı seçip kaydet demeden önce Bekleme Müziği Olarak Yüklensin kutucuğu işaretlenip ondan sonra kaydedilir.

1743075953315-df3fc09c8cd70593a1b280b8.png

 

Yüklenen bekleme müziğinin devreye alınması için Netgsm Webportal >> Netsantral >> Ayarlar >> Departman Listesi seçeneğinde hangi departmanlara uygulanacaksa Düzenle seçeneği ile içeriğine ulaşarak Bekleme Müziği * kısmından yüklenen bekleme müziği seçilerek kaydedilmesi gerekir. 

 

1743076148669-be50539d6b3c796b24cf53bd.png

 

Profosyonel Stüdyo Santral Seslendirmesi

Müşteri karşılama anonsu ve Netsantral IVR'da kullanabileceğiniz seslendirmeler, profesyonel olarak stüdyo ortamında seslendirilmektedir. Örnek seslendirme kayıtlarına ulaşmak için bağlantıya tıklayabilirsiniz. https://www.netgsm.com.tr/fiyatlar/netsantral