Skip to content

Netasistan Entegrasyonları

Netsantral – Netasistan Entegrasyonu

Kullanılan Özellikler:

Müşteri Tanı –> Arayan kişinin bilgilerinin Netasistan rehberden kontrol edilerek, rehberde kayıtlı olması durumunda arayan kişiyi ad-soyad bilgisi ile karşılayabilir. Örneğin; santralinizi 05XX XXX XX XX numaralı kişi aradığında bu kişi Mehmet Aydın olarak Netasistan rehberimizde kayıtlı ise kişiyi “Merhaba Mehmet Aydın” özel hitabı ile karşılayarak departmana yönlendirilmesi sağlanabilir. Bunun için Netsantral üzerinden Netasistan entegrasyonunun aktif edilerek, Müşteri Tanı modülünün oluşturulması gerekmektedir. 

IVR ile Ticket Kartı Açma –> Arayan kişiye, IVR tuşlaması yaptırarak Netasistan’da otomatik ticket açılması sağlanabilmektedir. Örneğin; cihaz arızaları ile ilgili firmanızda mesai saati dışında santralinizi arayan kişiye “Merhaba, arıza kaydı oluşturmak için lütfen 1’i tuşlayınız” anonsu sunularak, kişi 1’i tuşladığında Netasistan’da “05XX XXX XX XX  11.06.2020 ‘de arıza kaydı oluşturmuştur.” Açıklaması ile otomatik ticket oluşturulabilir. Bunun için Netsantral üzerinden Netasistan entegrasyonunun aktif edilerek, Ticket kartı açma (IVR fonksiyonu) modülünün oluşturulması gerekmektedir. 

Bildirim Fonskiyonu Ticket Kartı Açma –> Arayan kişinin, arama sırasında hangi işlemleri yaptığı takip edilerek,kişi hakkında Netasistan’da otomatik ticket açılması işlemi yapılabilir. Örneğin; santralinizi arayan kişinin kuyrukta beklerken kuyruğu terk etmesi durumunda geri dönüş sunulabilmesi için “0555 555 55 55 numarası 11.06.2020 tarihinde kuyrukta beklerken kuyruğu terk etmiştir. Müşterimiz ile Lütfen tekrar iletişime geçiniz.” Açıklaması ile Netasistan’da otomatik ticket açılarak kuyruğu terk eden müşterileriniz ile tekrar iletişime geçmesini sağlayabilirsiniz. Bunun için Netsantral üzerinden Netasistan entegrasyonunun aktif edilerek, Ticket kartı açma (Bildirim fonksiyonu) modülünün oluşturulması gerekmektedir. 

Vip Temcilci Bağla --> Rehberde Vip Müşteri Temsilcisi seçili olması durumunda arayan kişi bu kategoride ise çağrının sadece seçili olan müşteri temsilcisine bağlanmasını sağlayan fonksiyondur. Bunun için Netsantral üzerinden Netasistan entegrasyonunun aktif edilerek, Vip Temsilci Bağla modülünün oluşturulması ve gelen çağrı hedefine uygulanması gerekmektedir. 

Anket – Müşteri Temsilcisi Puanlama --> Çağrı sonrası otomatik devreye giren tek soruluk bir anket anonsu ile arayan kişinin müşteri temsilcisine 0 ile 10 arasunda tuşlama yaparak puan verebildiği bir fonksiyondur. Bu anketin otomatik devreye girmesi için çağrının müşteri temsilcisi tarafından kapatılması gerekmektedir. Ayarlamak için Netsantral üzerinden Netasistan entegrasyonunun aktif edilerek, Anket – Müşteri Temsilcisi Puanlamamodülünün oluşturulması ve Departman Listesi menüsünde ilgili departmanın Gelişmiş Ayarlar alanından Kapanış Anketi özelliğini aktif ederek ilgili anketi seçip kaydedilmesi yeterlidir.

SMS ve Mail Entegrasyonu

SMS Entegrasyonu: Netasistan aktif edildiğinde sistemde tanımlı abone numarasına gelen SMS’ler için otomatik olarak ticket açılmaktadır. 

Mail Entegrasyonu: Yönetici tarafından Ayarlar > Hesap Ayarları > Mail menüsüne girilerek eklenmek istenen mail adresinin bilgileri ile entegre edilebilmektedir. Entegrasyon sonrası tanımlanan mail adresine yeni bir mail geldiğinde Netasistan’da ticket olarak açılmakta ve yanıt mekanizması Netasistan üzerinden yönetilebilmektedir. 

Mail Adresi Nasıl Eklenir?

Ayarlar > Hesap Ayarları > Mail alanından eklenmek istenen mailin bilgilerini ( IMAP Domain, IMAP Port , SMTP Domain, SMTP Port, kullanıcı adı ve şifre ) sisteme ekleyerek ilgili mail adresine gelen maillerin otomatik ticket açılması sağlanabilmektedir.

Netasistan'ı Plus paket kullanıcılarına SMS ve Mail entegrasyonunda herhangi bir ek ücret bulunmamaktadır.

Farklı Yazılımlar ile Entegrasyon

Netasistan ile farklı yazılımlar entegre edilerek kullanılabilmektedir. Örneğin, hastane randevu sistemi ile entegre edilerek hastanelerden alınacak randevuların Netasistan üzerinden alınabilmesi ve alınan randevuların iptal edilebilmesi böylece müşteri yönetimi ve iletişiminin tek kanaldan yapılabilmesi sağlanabilmektedir.

WhatsApp Entegrasyonu

Netasistan WhatsApp entegrasyonu ile kurumsal iletişim numaranızla müşterinize tek numaradan tüm kullanıcılarınızla destek verebilirsiniz. WhatsApp modülünü Netasistan Plus paketi kullananıcıları satın alabilirler. Fiyatlandırma bilgisine  https://netg.sm/PVM  linkinden ulaşılabilir. 

WhatsApp entegrasyonunun kurulumu 4 aşamadan oluşmaktadır. 

1-Facebook İşletme Hesabı Oluşturma 

2-Facebook Developer Hesabı Oluşturma

3-Facebook WhatsApp Uygulaması Oluşturma

4-Sistem Kullanıcısı Oluşturma

Bu aşamaları nasıl sağlayacağınız ve kurulumu nasıl yapmanız gerektiği ile ilgili bilgiye https://whatsappdashboard.netasistan.com/guide#facebook-business-accounts linkinden ulaşılabilirsiniz. İstenen aşamaları sağladıktan sonra 0850 303 0 303 numarasından çağrı merkezimizle iletişime geçerek netasistan-whatsapp entegrasyonunuzu yapabilirsiniz.