Ara K
Görünüm
Müşteri kartı, müşterilerinize ait ad, soyad, telefon no, adres gibi kişisel verilerini barındıran ayrıca daha önce yapılmış görüşmelere ait notları,gönderilmiş smsleri, oluşturulmuş görevleri vb. bilgilere ulaşabileceğiniz, isteğinize ve ihtiyacınıza göre bu bilgileri genişletebildiğiniz rehber ekranıdır. Bu ekran sayesinde müşterinize ait tüm bilgilere kolaylıkla erişebilirsiniz.
Kullanıcı oturumunda dahilisi üzerinden çağrı bağlandığı anda ekrana otomatik olarak açılmaktadır. ( Hesap ayarlarındaki kullanıcılar bölümünde dahili no bilgisi doğru seçilmelidir.) Çağrı olmadan müşteri kartına ulaşmak istiyorsanız Rehber menüsündeki arama kısmında isim ya da telefon no yazarak sorgulatıp çıkan sonuca tıklayarak ulaşabilirsiniz.
Müşteri Kartı ekranının sağ tarafındaki (i) butonuna tıklayarak Kişi bilgilerini ve kişi ek bilgilerini görebilirsiniz. Burda gösterilecek dinamik alanlara Netasistan arayüzünde Ayarlar >> Kişi Form Düzenle Seçeneği ile eklemeler yapabilirsiniz.
Ticket ya da Görüşme kaydı oluşturabilirsiniz.
Ticket kullanıcıların müşteriler ile ilgili belirli bir sorun veya mevcut durum hakkında açtıkları destek kayıtlarıdır. Netasistan'da açılan ticketlar önceliklendirilebilir, kategori edilebilir ve belirlenen ilgili kişi veya takımlara ataması yapılabilmektedir. Takibi yapılarak durumlarını açık, bekliyor, kapalı şeklinde düzenleyebilirsiniz.
Görüşme ise takip gerektirmeyen, sadece yapılan görüşme notunun yazıldığı alandır. Hem ticket kısmında hemde görüşme kısmında etiket kullanılarak yapılan kayıtları etiketine göre filtreleyebilir ve raporlayabilirsiniz.
Kişi güncelle butonu ile varolan bir kişi üzerinden güncelleme sağlayabilirsiniz.
Bu alandan departman seçimi yapıldığında arayan kişi hatta beklemeden ve tuşlama yapmadan doğrudan bu departmana bağlanır.
Görüşme konusu ve etiketi olmadan sadece not eklemek için kullanılır.
Bu alan sadece otomatik arama projesinden gelen aramalar için kullanılır. Örneğin otomatik aramada bağlanan kişi beni yarın arayın dediğinde bu alandan tarih saat girilerek otomatik arama projesinden tekrar belittiği saatte aranmasını sağlatır.
Görev tarih saati, kime atanacağı, görev tamamlama şekli (telefon, mail, whatsapp vb.) seçilerek. Tercihe göre hatırlatıcı eklenip kayıt tamamlanır.
Kişi kartının ad soyad bölümünün altında yer alan butonlara basarak;
-Arama başlatabilir,
-Mail atabilir,
-Mesaj gönderebilir,
-Whatsapp taslak mesajı gönderebilirsiniz. (Whatsapp entegrasyonu satın alınmış olmalıdır)
Ticket alanında açılan ticketlar ve Görüşmeler listelenir.
Notlar alanında alınan notları görebilirsiniz.
Görüşme Detayları alanında müşteri kartındaki telefon ile yapılan çağrı geçmişi ve ses kayıtlarını görebilirsiniz.
SMS alanında atılan SMS leri görebilirsiniz.
Görevler alanında ise bekleyen ve tamamlanan görevleri görebilir, bekleyen görevleri tamamlandı olarak düzenleyebilirsiniz.