Ara K
Görünüm
Baz istasyonlarını Turkcell ile ortak kullanmakta olup, diğer tüm teknik ve abonelik işlemlerine yönelik yapılar kendisine (Netgsm'e) aittir.
Teknoloji, market, perakende vb. sektördeki markalar ile mobil hizmet veren işletmeler tümüyle GSM operatörünün alt yapısını kullanmaktadır ve GSM operatörünün web sayfasında tarife adı olarak yayınlanmaktadır. Numara taşıma sistemine kayıtlı değillerdir. Bu işletmelerden hizmet alan aboneler, numaralarını https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima adresinden sorguladığında baz istasyonuna sahip GSM operatörünün adını görürler. Netgsm'den hizmet aldığınız numaranızı sorguladığınızda hizmet aldığınız işletmeci olarak Netgsm görünür. Türkiye'de GSM hizmeti olarak sadece Turkcell, Türk Telekom, Vodafone ve Netgsm hizmet vermektedir.
Netgsm GSM aboneliğinize ait numaranızdan;
- Tarife bilgisi için "Tarife" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Paketinizde kalan kullanım hakkınız için "Kalan" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Online İşlemler giriş şifreniz için "Sifre" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
Telefonunuzun arama ekranından;
*123# tuşladığınızda paketinizde kalan miktarınızı,
*100# tuşladığınızda mevcut GSM numaranızı görüntüleyebilirsiniz.
Faturalarınızı www.netgsm.com.tr Online İşlemler sayfasından, Netgsm Hesabım mobil uygulamasından veya internet bankacılığı ile anlaşmalı bankalardan (https://netg.sm/uDS) ödeyebilirsiniz.
Paket fiyatlarını https://netg.sm/Qxx sayfasından kontrol edebilirsiniz.
Netgsm aboneleri GSM hizmetinde faturalı olarak hizmet almaktadır. Ayrıca web adresinde yayınlanan paketlerde taahhüt bulunmamaktadır.
Faturanıza yansıtılacak olan vergilerin detaylarına https://netg.sm/Qxxsayfasındaki Vergiler bölümünden ulaşabilirsiniz.
Netgsm hatları yurt dışından satın alınan ve kaydettirilen telefonlarda çalışmamaktadır. Netgsm hattınızı kullanabilmeniz için, telefonunuzun Türkiye içerisinden temin edilmiş olması gerekmektedir. BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir.
Genç Teknoloji Destek Projesi kapsamındaki telefonlar için, BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir. Süreç sonuçlanıncaya kadar, bu kapsamdaki telefonlar ile Netgsm hatları uyumlu değildir.
Numara değişikliği hizmetimiz şu an için bulunmamaktadır.
Sosyal Destek Tarifesinehttps://netg.sm/X7Dsayfasından erişebilirsiniz.
Netgsm, 2G, 3G ve 4.5G hızında destek vermektedir.
Numara taşıma işlemi başlatılmasının ardından 48 saat içerisinde numaranız Netgsm'e taşınacaktır.
Cihazınızın internete bağlanması için APN ayarı yapmanız gerekebilir. Android ve iOS cihazlarda APN ayarları için aşağıdaki görselden destek alabilirsiniz.
Numaranızı Netgsm'e taşıdığınızda, maalesef diğer operatördeki cayma bedelini karşılayamıyoruz. Ancak, size avantajlı paketlerimiz ve üstün hizmet kalitemizle destek olmayı hedefliyoruz.
Hat dondurma işlemimiz bulunmamaktır. En düşük paketimiz üzerinden aboneliğinize devam edebilirsiniz.
Taahhüt gerektirmeyen GSM hizmetimizle, fiyatlarımızı adil ve rekabetçi tutma sözü veriyoruz. Fiyat değişikliği olursa, önceden bilgilendirme yapacağız ve size en uygun seçenekleri sunacağız. Her zaman şeffaf ve adil fiyatlandırma politikamızla yanınızdayız.
e-SIM hizmetimiz şu anda mevcut değil, ancak bu yeniliği müşterilerimize sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. e-SIM hizmetimizi başlatacağımız tarih hakkında net bir bilgi vermek için henüz erken olsa da, gelişmeleri ve hizmetin kullanıma sunulacağı tarihi web sitemiz ve sosyal medya kanallarımız üzerinden duyuracağız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak ve teknolojik yenilikleri sunmak bizim için önemlidir.