Skip to content

Sıkça Sorulan Sorular

1. Netgsm GSM hizmetinin alt yapısı nedir? Çekim gücü nasıl?

Baz istasyonlarını Turkcell ile ortak kullanmakta olup, diğer tüm teknik ve abonelik işlemlerine yönelik yapılar kendisine (Netgsm'e) aittir.

2. Teknoloji, Market vb. markalarla hizmet veren operatörlerden farkınız nedir? 

Teknoloji, market, perakende vb. sektördeki markalar ile mobil hizmet veren işletmeler tümüyle GSM operatörünün alt yapısını kullanmaktadır ve GSM operatörünün web sayfasında tarife adı olarak yayınlanmaktadır. Numara taşıma sistemine kayıtlı değillerdir. Bu işletmelerden hizmet alan aboneler, numaralarını https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima adresinden sorguladığında baz istasyonuna sahip GSM operatörünün adını görürler. Netgsm'den hizmet aldığınız numaranızı sorguladığınızda hizmet aldığınız işletmeci olarak Netgsm görünür. Türkiye'de GSM hizmeti olarak sadece Turkcell, Türk Telekom, Vodafone ve Netgsm hizmet vermektedir.

3. Mevcut tarife bilgimi, paketimde kalanı, online işlemler şifremi ve numaramı nasıl öğrenirim?

Netgsm GSM aboneliğinize ait numaranızdan;
- Tarife bilgisi için "Tarife" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Paketinizde kalan kullanım hakkınız için "Kalan" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Online İşlemler giriş şifreniz için "Sifre" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.

Telefonunuzun arama ekranından; 
*123# tuşladığınızda paketinizde kalan miktarınızı,
*100# tuşladığınızda mevcut GSM numaranızı görüntüleyebilirsiniz.

4. Faturalarımı nereden ödeyeceğim?

Faturalarınızı www.netgsm.com.tr Online İşlemler sayfasından, Netgsm Hesabım mobil uygulamasından veya internet bankacılığı ile anlaşmalı bankalardan (https://netg.sm/uDS) ödeyebilirsiniz.

5. Paket fiyatları ne kadar?

Paket fiyatlarını https://netg.sm/Qxx sayfasından kontrol edebilirsiniz.

6. Aboneliklerde faturalı, faturasız (Ön Ödemeli-Kontörlü) veya Taahhüt Sistemi var mı? 

Netgsm aboneleri GSM hizmetinde faturalı olarak hizmet almaktadır. Ayrıca web adresinde yayınlanan paketlerde taahhüt bulunmamaktadır.

7. Faturama yansıtılacak vergiler ne kadar?

Faturanıza yansıtılacak olan vergilerin detaylarına https://netg.sm/Qxxsayfasındaki Vergiler bölümünden ulaşabilirsiniz.

8. Netgsm hatlarını yurt dışından alınan telefonlarda kullanabilir miyim?

Netgsm hatları yurt dışından satın alınan ve kaydettirilen telefonlarda çalışmamaktadır. Netgsm hattınızı kullanabilmeniz için, telefonunuzun Türkiye içerisinden temin edilmiş olması gerekmektedir. BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir.

9. Netgsm hatlarını Genç Teknoloji Destek Projesi kapsamındaki telefonlarda kullanabilir miyim? 

Genç Teknoloji Destek Projesi kapsamındaki telefonlar için, BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir. Süreç sonuçlanıncaya kadar, bu kapsamdaki telefonlar ile Netgsm hatları uyumlu değildir.

10. Numara değişikliği yapabiliyor muyum?

Numara değişikliği hizmetimiz şu an için bulunmamaktadır.

11. Sosyal Destek Tarifesi var mı?

Sosyal Destek Tarifesinehttps://netg.sm/X7Dsayfasından erişebilirsiniz.

12. 5G destekleniyor mu? 

Netgsm, 2G, 3G ve 4.5G hızında destek vermektedir.

13. Numara taşıma işlemi ne kadar sürede biter? 

Numara taşıma işlemi başlatılmasının ardından 48 saat içerisinde numaranız Netgsm'e taşınacaktır.

14. Mesaj gönderemiyorum, ne yapmalıyım? 

  • Hiçbir numaraya mesaj gönderemiyorsanız, SMS Servisiniz kapalı olabilir.
  • Telefonunuzun uygulamalar kısmından Mesajlar'a girin. Görüntülenen mesaj merkez numarası +905102229801 olduğundan emin olun.
  • Mesaj almak veya göndermek istediğiniz numaralar cihazınızda daha önceden engellenmiş olabilir. Kontrol için cihazınızın Ayarlar kısmına girin ve Mesajlar’ı tıklayın. Engellenen Kişiler'e tıklayın.
  • Apple cihazlar için; SMS gönderme sorununuz cihazınızdaki iMessage ayarlarından kaynaklı olabilir. Ayarlar’dan Mesajlar kısmına girip ''SMS Olarak Gönder'' ayarını seçip; sorununuz düzelmezse iMessage butonunu sola kaydırarak kapatınız ve SMS göndermeyi tekrar deneyiniz.
  • Android cihazlar için; SMS gönderme sorununuz cihazınızdaki RCS sohbeti ayarlarından kaynaklı olabilir. Telefonunuzun mesaj ayarlarından "RCS sohbetleri" özelliğini kapatarak tekrar deneyiniz. 

15. İnternet bağlantım yok, ne yapmalıyım? 

Cihazınızın internete bağlanması için APN ayarı yapmanız gerekebilir. Android ve iOS cihazlarda APN ayarları için aşağıdaki görselden destek alabilirsiniz. 

1742815398269-decef841b2e15b121417a5bf.png

 

16. Numaramı Netgsm'e taşıdığımda diğer operatördeki cayma bedelini karşılıyor musunuz? 

Numaranızı Netgsm'e taşıdığınızda, maalesef diğer operatördeki cayma bedelini karşılayamıyoruz. Ancak, size avantajlı paketlerimiz ve üstün hizmet kalitemizle destek olmayı hedefliyoruz.

17. Bir süre kullanmayacak olsak hat dondurma işlemi yapabiliyor musunuz? 

Hat dondurma işlemimiz bulunmamaktır. En düşük paketimiz üzerinden aboneliğinize devam edebilirsiniz.

18. Paket fiyatlarında sabit fiyat garantiniz var mıdır?

Taahhüt gerektirmeyen GSM hizmetimizle, fiyatlarımızı adil ve rekabetçi tutma sözü veriyoruz. Fiyat değişikliği olursa, önceden bilgilendirme yapacağız ve size en uygun seçenekleri sunacağız. Her zaman şeffaf ve adil fiyatlandırma politikamızla yanınızdayız.

19. e-SIM hizmetiniz var mı? Ne zaman olacak? 

e-SIM hizmetimiz şu anda mevcut değil, ancak bu yeniliği müşterilerimize sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. e-SIM hizmetimizi başlatacağımız tarih hakkında net bir bilgi vermek için henüz erken olsa da, gelişmeleri ve hizmetin kullanıma sunulacağı tarihi web sitemiz ve sosyal medya kanallarımız üzerinden duyuracağız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak ve teknolojik yenilikleri sunmak bizim için önemlidir.