Skip to content

Sıkça Sorulan Sorular

1. Netgsm GSM hizmetinin alt yapısı nedir? Çekim gücü nasıl?

Baz istasyonlarını Turkcell ile ortak kullanmakta olup, diğer tüm teknik ve abonelik işlemlerine yönelik yapılar kendisine (Netgsm'e) aittir.

2. Teknoloji, Market vb. markalarla hizmet veren operatörlerden farkınız nedir?

Teknoloji, market, perakende vb. sektördeki markalar ile mobil hizmet veren işletmeler tümüyle GSM operatörünün alt yapısını kullanmaktadır ve GSM operatörünün web sayfasında tarife adı olarak yayınlanmaktadır. Numara taşıma sistemine kayıtlı değillerdir. Bu işletmelerden hizmet alan aboneler, numaralarını https://www.turkiye.gov.tr/btk-numara-tasima adresinden sorguladığında baz istasyonuna sahip GSM operatörünün adını görürler. Netgsm'den hizmet aldığınız numaranızı sorguladığınızda hizmet aldığınız işletmeci olarak Netgsm görünür. Türkiye'de GSM hizmeti olarak sadece Turkcell, Türk Telekom, Vodafone ve Netgsm hizmet vermektedir.

3. Mevcut tarife bilgimi, paketimde kalanı, online işlemler şifremi ve numaramı nasıl öğrenirim?

Netgsm GSM aboneliğinize ait numaranızdan;
- Tarife bilgisi için "Tarife" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Paketinizde kalan kullanım hakkınız için "Kalan" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.
- Online İşlemler giriş şifreniz için "Sifre" yazıp 1010'a kısa mesaj gönderebilirsiniz.

Telefonunuzun arama ekranından; 
*123# tuşladığınızda paketinizde kalan miktarınızı,
*100# tuşladığınızda mevcut GSM numaranızı görüntüleyebilirsiniz.

4. Faturalarımı nereden ödeyeceğim?

Faturalarınızı www.netgsm.com.tr Online İşlemler sayfasından, Netgsm Hesabım mobil uygulamasından veya internet bankacılığı ile anlaşmalı bankalardan (https://netg.sm/uDS) ödeyebilirsiniz.

5. Paket fiyatları ne kadar?

Paket fiyatlarını https://www.netgsm.com.tr sayfasından inceleyebilirsiniz.

6. Aboneliklerde faturalı, faturasız (Ön Ödemeli-Kontörlü) veya Taahhüt Sistemi var mı?

Netgsm aboneleri GSM hizmetinde faturalı olarak hizmet almaktadır. Ayrıca web adresinde yayınlanan paketlerde taahhüt bulunmamaktadır.

7. Faturama yansıtılacak vergiler ne kadar?

Faturanıza yansıtılacak olan vergilerin detaylarına www.netgsm.com.tr sayfasındaki Vergiler bölümünden ulaşabilirsiniz. Yeni aboneliklerde; Yeni Tesis Özel İletişim Vergisi alınır ve peşin olarak tahsil edilir. Telsiz Ruhsat Ücreti; aboneliğin gerçekleştiği yılın bitimine kadar aylık taksitlendirilecektir. Ayrıca her ay telsiz kullanım ücreti alınmaktadır.

8. Netgsm hatlarını yurt dışından alınan telefonlarda kullanabilir miyim?

Netgsm hatları yurt dışından satın alınan ve kaydettirilen telefonlarda çalışmamaktadır. Netgsm hattınızı kullanabilmeniz için, telefonunuzun Türkiye içerisinden temin edilmiş olması gerekmektedir. BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir.

9. Netgsm hatlarını Genç Teknoloji Destek Projesi kapsamındaki telefonlarda kullanabilir miyim?

Genç Teknoloji Destek Projesi kapsamındaki telefonlar için, BTK ile yapmakta olduğumuz entegrasyon süreci devam etmektedir. Süreç sonuçlanıncaya kadar, bu kapsamdaki telefonlar ile Netgsm hatları uyumlu değildir.

10. Numara değişikliği yapabiliyor muyum?

Numara değişikliği hizmetimiz şu an için bulunmamaktadır.

11. Sosyal Destek Tarifesi var mı?

Engelli, gazi ve şehit eş/çocuklarına özel paket fiyatlarında %25 indirim sağlamaktayız. Sosyal Destek Tarifesine https://netg.sm/X7D sayfasından erişebilirsiniz.

12. 5G destekleniyor mu?

Netgsm, 2G, 3G ve 4.5G hızında destek vermektedir.

13. Numara taşıma işlemi ne kadar sürede biter?

Numara taşıma işlemi başlatılmasının ardından 48 saat içerisinde numaranız Netgsm'e taşınacaktır.

14. Mesaj gönderemiyorum, ne yapmalıyım?

Hiçbir numaraya mesaj gönderemiyorsanız, SMS Servisiniz kapalı olabilir.

Telefonunuzun uygulamalar kısmından Mesajlar'a girin. Görüntülenen mesaj merkez numarası +905102229801 olduğundan emin olun.

Mesaj almak veya göndermek istediğiniz numaralar cihazınızda daha önceden engellenmiş olabilir. Kontrol için cihazınızın Ayarlar kısmına girin ve Mesajlar’ı tıklayın. Engellenen Kişiler'e tıklayın.

Apple cihazlar için; SMS gönderme sorununuz cihazınızdaki iMessage ayarlarından kaynaklı olabilir. Ayarlar’dan Mesajlar kısmına girip ''SMS Olarak Gönder'' ayarını seçip; sorununuz düzelmezse iMessage butonunu sola kaydırarak kapatınız ve SMS göndermeyi tekrar deneyiniz.

Android cihazlar için; SMS gönderme sorununuz cihazınızdaki RCS sohbeti ayarlarından kaynaklı olabilir. Telefonunuzun mesaj ayarlarından "RCS sohbetleri" özelliğini kapatarak tekrar deneyiniz.

15. İnternet bağlantım yok, ne yapmalıyım?

Cihazınızın internete bağlanması için APN ayarı yapmanız gerekebilir. Android ve iOS cihazlarda APN ayarları için aşağıdaki görselden destek alabilirsiniz.

1742815398269-decef841b2e15b121417a5bf.png

 

16. Numaramı Netgsm'e taşıdığımda diğer operatördeki cayma bedelini karşılıyor musunuz?

Numaranızı Netgsm'e taşıdığınızda, maalesef diğer operatördeki cayma bedelini karşılayamıyoruz. Ancak, size avantajlı paketlerimiz ve üstün hizmet kalitemizle destek olmayı hedefliyoruz.

17. Bir süre kullanmayacak olsak hat dondurma işlemi yapabiliyor musunuz?

Hat dondurma işlemimiz bulunmamaktır. En düşük paketimiz üzerinden aboneliğinize devam edebilirsiniz.

18. Paket fiyatlarında sabit fiyat garantiniz var mıdır?

Taahhüt gerektirmeyen GSM hizmetimizle, fiyatlarımızı adil ve rekabetçi tutma sözü veriyoruz. Fiyat değişikliği olursa, önceden bilgilendirme yapacağız ve size en uygun seçenekleri sunacağız. Her zaman şeffaf ve adil fiyatlandırma politikamızla yanınızdayız.

19. e-SIM hizmetiniz var mı? Ne zaman olacak?

e-SIM hizmetimiz şu anda mevcut değil, ancak bu yeniliği müşterilerimize sunmak için çalışmalarımız devam ediyor. e-SIM hizmetimizi başlatacağımız tarih hakkında net bir bilgi vermek için henüz erken olsa da, gelişmeleri ve hizmetin kullanıma sunulacağı tarihi web sitemiz ve sosyal medya kanallarımız üzerinden duyuracağız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını karşılamak ve teknolojik yenilikleri sunmak bizim için önemlidir.

20. Yeni GSM numarası alabilir miyim, Numara Taşıma yapabilir miyim?

5 Kasım 2024 tarihinden itibaren baz istasyonu hizmeti aldığımız GSM operatörü, BTK Kurul Kararına rağmen yeni abonelerimizin baz istasyonuna erişimini engellemektedir. Bu nedenle yeni abonelik veya numara taşıma işlemi yapılamamaktadır.

21. Kontörlü hattımı taşıyabilir miyim?

Ön ödemeli veya faturalı hattınızı NETGSM’e taşıyabilirsiniz. NETGSM aboneleri GSM hizmetinde faturalı olarak hizmet almaktadır. Ayrıca web adresinde yayınlanan paketlerde taahhüt bulunmamaktadır.

22. Kontörlü hat alabilir miyim?

NETGSM aboneleri GSM hizmetinde faturalı olarak hizmet almaktadır. Ayrıca web adresinde yayınlanan paketlerde taahhüt bulunmamaktadır.

23. GSM hattımı size taşıdığımda yeniden vergi ödeyecek miyim?

Numara taşıma işlemi yapıldığında Telsiz Kullanım Ücreti aylık olarak faturanıza yansıtılacaktır. Yeni tesis vergileri ödenmemektedir.

24. Öğrenci indirimi, sosyal medya paketi veya kamu çalışanlarına özel paketiniz var mı?

Kamu Tarifesi, Öğretmen Tarifesi, Öğrenci Tarifesi gibi özel tarifeler üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir. Bu tarifeleri sunmaya başladığımızda, detayları ve avantajlarıyla ilgili bilgileri web sitemiz ve sosyal medya kanallarımız üzerinden sizlere duyuracağız. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik çeşitli seçenekler sunmak için çabalıyoruz.

25. Borcumdan dolayı numaram iptal oldu. Borcumu ödesem hemen açılır mı?

Numaranızın fesih işlemi yapıldıktan sonra tekrar açılma işlemi yeni abonelik ile yapılabilmektedir. Numaranız 0510’lu numara olarak NETGSM’den alınan bir numara ise NETGSM’den yeni abonelik yapılabilir. Farklı operatörden alınan bir numara ise numaranız ilk operatörüne iade olacaktır.

26. GSM hattımı dondurabilir miyim?

Hat dondurma işlemimiz bulunmamaktır. En düşük paketimiz üzerinden aboneliğinize devam edebilirsiniz.

27. Güzel numara alabilir miyim?

Yeni abonelik işlemi yapılırken boşta bulunan numaralarımızı görebilir ve dilediğiniz numarayı seçerek abonelik işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

28. Aramalar bana ulaşmıyor veya ben arama yapamıyorum?

Cihazınızın VoLTE özelliğinin kapalı olduğundan emin olunuz. Detaylı bilgi için Netgsm Hesabım Mobil uygulaması içerisindeki Destek bölümünden ya da Online İşlemler sayfamızda bulunan "Yardım ve Destek" menüsünden kayıt oluşturarak bizlere ulaşabilirsiniz.

29. Taahhütlü paketlerinizi nereden görebilirim?

Netgsm'de tarife ve paketler taahhütsüzdür.

30. Numaramı başka operatöre taşıdım ancak neden fatura mesajı geldi?

Faturalar her ayın son günü kesilmektedir. Hattınızı taşıdığınız ayda, paketinizde kullandığınız gün ve kullanım miktarlarınız hesaplanarak, ay sonunda faturanız çıkmaktadır. Takip eden ayın 20'sine kadar ödeme yapmanızı rica ederiz.

31.Neden hattımdan arama yapamıyorum veya arama alamıyorum?

Arama Yapamıyor veya Alamıyorsanız Lütfen Şu Adımları Uygulayın:

  -SIM Kartınızı Farklı Bir Telefona Takın: 
  Öncelikle mevcut SIM kartınızı çıkarıp farklı bir cihaza takın. Bu cihaz daha önce farklı bir operatörde çalışmış bir telefon olabilir.

  -Sinyal Gelip Gelmediğini Kontrol Edin: 
  Yeni taktığınız cihazda şebeke (sinyal) gelip gelmediğini kontrol edin. Ekranda "Şebeke Yok" veya "Sadece Acil Aramalar" gibi bir uyarı olmamalıdır.

  -Deneme Araması Yapın: 
  Farklı cihaza taktığınız SIM kartla bir arama yapmayı ve bir arama almayı deneyin. Bu, hattın aktif olarak çalıştığını gösterir.

  -Sinyal Alındıysa SIM Kartı Eski Cihaza Takın: 
  Sinyal aldıktan ve arama gerçekleştirebildikten sonra SIM kartınızı tekrar kendi telefonunuza takın.

  -Cihazınızı Yeniden Başlatın: 
  SIM kartı eski telefonunuza taktığınızda cihazı yeniden başlatın. Böylece telefon yeniden şebekeye bağlanmayı dener. 

32. Otomatik ödeme talimatı vermek istiyorum nerden yapacağım?

Otomatik ödeme talimatını dilerseniz netgsm online işlemler > finansal işlemler >  hesabım > kredi kartı kayıt seçeneği ile otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz dilerseniz de bankanızdan otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz otomatik ödeme talimatı anlaşması yapılan bankalar Vakıfbank,Halkbank,Akbank,Garanti
BBVA,Ziraat Bankası,Albaraka Türk ve Kuveyt Türk Bankası'dır. GSM başlığı altında NETGSM
yer almıyor ise uygulamadaki Telekominikasyon menüsünden kontrol edebilirsiniz.
 

33. FaceTime özelliğim çalışmıyor?

Imessage, Facetime gibi özellikleri kullanabilmeniz için yurtdışına bir SMS gitmesi ve aktif edilmesi
gerekmektedir. Bu mesajın Apple'a gönderilebilmesi çalışmalarımız devam etmektedir.

34. Netgsm hattı yurt dışında çalışıyor mu?

Hatlarınız yurtdışına kapalıdır. Yurtdışında kullanabilmeniz için yurtdışı operatörler ile arabağlantı çalışmaları devam etmektedir.

35. Duran tarife var mı?

GSM Hizmetimiz faturalı olarak sunulmaktadır. Otomatik olarak fatura durdurma özelliği için çalışmalar devam etmektedir. Güncel fatura döneminizde, data paketinizden 50MB kaldığında 1 GB Ek Paket faturanıza otomatik yansıtılır. Ek paketler fatura dönemine bakılmaksızın 30 günlük tanımlanmaktadır. Dakika aşımlarında 1 Dakika üzerinden ücretlendirmeniz devam etmektedir. Paketiniz bittiğinde Finansal İşlemler > Ek paketler alanından 1 ay geçerli ek paketlerimizden alabilirsiniz. 

36. Sim kartımı kaybettim yenisini nasıl alırım?

5 Kasım 2024 tarihinden itibaren baz istasyonu hizmeti aldığımız GSM operatörü, BTK Kurul Kararına rağmen yeni abonelerimizin baz istasyonuna erişimini engellemektedir. Bu nedenle yeni abonelik veya numara taşıma işlemi yapılamamaktadır. Sim kart yenileme işlemlerinde de şebeke engeline dahil bir durum olduğu için sim kart gönderimi sağlayamıyoruz.

37. GSM hattım için aile paketine geçiş yapabilir miyim?

Aile paketi hizmetimiz bulunmamaktadır. Güncel paketlerimize ve fiyatlarına https://netg.sm/Qxx sayfasından ulaşabilirsiniz

38. Fatura son ödeme tarihi nedir?

Fatura hesap kesim tarihi her ayın son günüdür. Takip eden ayın 7 sinde fatura kesilip size
gönderilir ve 20'si son ödeme tarihidir. Bu tarihler standarttır değişiklik sağlanamaz.

39. GSM hattımı iptal etmek istiyorum, cayma bedelim ne kadar?

GSM Hizmetimizde paketlerimizde taahhüt bulunmamaktadır, taahhüt olmadığı için tarafınıza cayma bedeli yansımamaktadır. 

40. Aboneliğimi iptal edersem hattımı başka operatöre taşıyabilir miyim?

Aboneliğinizi iptal ederseniz hattınız tamamen kapanacaktır. Abonelik iptali sağlamadan farklı bir operatöre numara taşıma başvurusu yaparsanız gerekli kontroller sağlanarak numaranız farklı bir operatöre taşınacaktır. 

41. Telefonum çekmiyor, hattımda sorun mu var?

Telefonunuzda çekim sorunu yaşadığınızı belirtmişsiniz. Aşağıdaki adımları kontrol etmenizi rica ederiz:
1. SIM Kartınızı Farklı Bir Telefonda Deneyin
SIM kartınızı mevcut cihazınızdan çıkararak farklı bir telefona takın. Denediğiniz cihazın:
Daha önce farklı bir operatörde çalışmış,
Son 1 yıldır aktif kullanılan,
IMEI’si kopyalanmamış,
Yurt dışından alınmamış,
Öğrenci indirimi kapsamında alınmamış
bir cihaz olmasına dikkat ediniz.
2. Sinyal Durumunu Kontrol Edin
Yeni taktığınız cihazda şebekenin gelip gelmediğini kontrol edin.
Ekranda “Şebeke Yok” veya “Sadece Acil Aramalar” uyarısı olmamalıdır.
3. Ayarlarınızı Kontrol Edin
APN ayarlarının doğru yapılandırıldığından,
VoLTE özelliğinin kapalı olduğundan
emin olunuz.
4. Fatura ve Dönem Kontrolleri
NETGSM faturalarının son ödeme tarihi ayın 20’sidir.
27’sine kadar ödeme yapılmazsa, 28’i itibarıyla hizmetler otomatik olarak kısıtlanmaktadır.
Bu nedenle fatura dönemini ve ödeme durumunu da kontrol ediniz.
5. Arama ve İnternet Testi Yapın
Tüm adımlar tamamlandıktan sonra:
Giden arama yapabiliyor musunuz?
İnternete erişebiliyor musunuz?
Eğer arama yapılabiliyor ancak ses sorunu varsa veya internet yavaşlığı söz konusuysa, bu durum çoğunlukla lokasyon kaynaklıdır.
Baz İstasyonu Hakkında Bilgilendirme
Türkiye genelinde NETGSM hatları Turkcell baz istasyonlarını ortak olarak kullanmaktadır.
Turkcell’e ait olmayan, devletin kurduğu ortak baz istasyonlarından ise şu an çekim alınamamaktadır.
Bu nedenle, söz konusu baz istasyonlarıyla ilgili çekim sorunlarında herhangi bir kontrol veya müdahale yetkimiz bulunmamaktadır.
Turkcell baz istasyonları NETGSM hatlarına sinyali anlık olarak nasıl iletiyorsa, kullanım da bu şekilde sağlanmaktadır.

42. GSM İnternetim yavaşlık yaşıyorum neden?


İnternet hızınız yavaş ise aşağıdaki adımları uygulamanızı rica ederiz:

-APN Ayarlarını Yeniden Yapın
-APN ayarlarını, APN türü (APN type) bölümü dahil olmak üzere baştan yapılandırın.
APN türü kısmına “default,supl” yazılması gerekmektedir.
-VoLTE ve Wi-Fi Arama Özelliklerini Kapatın
-Cihazınızdaki VoLTE ve Wi-Fi arama (VoWiFi) özelliklerini kapatınız.
-Cihazınızı Yeniden Başlatın
-Ayarları tamamladıktan sonra cihazınızı yeniden başlatın.
Bu adımlar uygulandıktan sonra sorun lokasyon kaynaklı değilse internet hızınız normale dönecektir.  

43. Arama sırasında ses kesintisi yaşadığım durumlarda ne yapmalıyım?


Cihazınızda çağrı esnasında ses kesintileri yaşıyorsanız, sorunun cihaz kaynaklı olup olmadığını kontrol etmek için lütfen aşağıdaki adımları uygulayın:

1. SIM Kartınızı Farklı Bir Cihazda Deneyin
SIM kartınızı mevcut cihazınızdan çıkararak farklı bir telefona takın. Denediğiniz cihazın:
Daha önce farklı bir operatörde çalışmış,
Son 1 yıldır aktif olarak kullanılmış,
IMEI’si kopyalanmamış,
Yurt dışından alınmamış,
Öğrenci indirimi kapsamında alınmamış
bir cihaz olmasına dikkat ediniz.
2. VoLTE ve Wi-Fi Arama Özelliklerini Kapatın
Yeni taktığınız cihazda VoLTE ve Wi-Fi Arama (VoWiFi) özelliklerini kapatınız.
3. Cihazı Yeniden Başlatın
Ayarlar kapatıldıktan sonra cihazı yeniden başlatınız.
Bu adımları tamamladıktan sonra sorun lokasyon kaynaklı değilse ses kesintisinin düzelmesini bekleriz.
Eğer sorun devam ederse, lütfen örnek tarih ve saat bilgisiyle birlikte çağrı merkezimizi arayarak kontrol talep ediniz.

44.  Netgsm hattı yurt dışında çalışıyor mu?

Hatlarınız yurtdışına kapalıdır. Yurtdışında kullanabilmeniz için yurtdışı operatörler ile arabağlantı çalışmaları devam etmektedir.

45.  Telefonum çekmiyor, hattımda sorun mu var?

Telefonunuzda çekim sorunu yaşadığınızı belirtmişsiniz. Aşağıdaki adımları kontrol etmenizi rica ederiz:
1. SIM Kartınızı Farklı Bir Telefonda Deneyin
SIM kartınızı mevcut cihazınızdan çıkararak farklı bir telefona takın. Denediğiniz cihazın:
Daha önce farklı bir operatörde çalışmış,
Son 1 yıldır aktif kullanılan,
IMEI’si kopyalanmamış,
Yurt dışından alınmamış,
Öğrenci indirimi kapsamında alınmamış
bir cihaz olmasına dikkat ediniz.
2. Sinyal Durumunu Kontrol Edin
Yeni taktığınız cihazda şebekenin gelip gelmediğini kontrol edin.
Ekranda “Şebeke Yok” veya “Sadece Acil Aramalar” uyarısı olmamalıdır.
3. Ayarlarınızı Kontrol Edin
APN ayarlarının doğru yapılandırıldığından,
VoLTE özelliğinin kapalı olduğundan
emin olunuz.
4. Fatura ve Dönem Kontrolleri yapın.
NETGSM faturalarının son ödeme tarihi ayın 20’sidir.
27’sine kadar ödeme yapılmazsa, 28’i itibarıyla hizmetler otomatik olarak kısıtlanmaktadır.
Bu nedenle fatura dönemini ve ödeme durumunu da kontrol ediniz.
5. Arama ve İnternet Testi Yapın
Tüm adımlar tamamlandıktan sonra:
Giden arama yapabiliyor musunuz?
İnternete erişebiliyor musunuz?
Eğer arama yapılabiliyor ancak ses sorunu varsa veya internet yavaşlığı söz konusuysa, bu durum çoğunlukla lokasyon kaynaklıdır.

46. Cihazımı değiştirdim internetim çalışmıyor neden?

Cihazınızın internete bağlanması için APN ayarı yapmanız gerekebilir. Telefonunuzda Ayarlar-Bağlantılar-Mobil Ağ-Erişim Noktası Adları menüsünden ad alanına: netgsm APN alanına: internet yazarak işleminizi tamamlayınız. 

47. Faturamı ödedim ama hala kullanamıyorum?

Mobil bankacılık, bankamatik ve Faturamatik gibi ödeme noktalarından yapılan ödemeler, gece 00:00’dan sonra sistemimize düşmektedir. Yaptığınız ödeme mobil uygulamamız veya web sitemiz üzerinden yapılmadıysa, hizmetleriniz gece 00:00 sonrasında açılacaktır. Eğer ödeme Ziraat Bankası üzerinden gerçekleştirildiyse, bize ilk iş günü gece 00:00’da iletilir ve hizmetlerinizdeki kısıtlama bu doğrultuda kaldırılır.

48. İnternet kotam bittiğinde ek paket alabilir miyim?

Eğer SMSH aboneliğiniz varsa yeni ek internet paketi satın alabilirsiniz. M2M abonesiyseniz mevcut data paketiniz tükendiğinde kullanımınız, kullanım bazlı olarak ücretlendirilir. 1 KB = 0,00015 TL’dir. Bu da yaklaşık 1 GB aşımı için ortalama 157,29 TL ücret anlamına gelir. 

49. GSM abonelik sözleşmemi görebilir miyim?

GSM abonelik sözleşmesi için Online İşlemler'deki Yardım & Destek bölümünden yeni bir kayıt oluşturarak talepte bulunabilirsiniz. Onaylama sürecini e-Devlet üzerinden yaptıysanız, aynı adımları tekrar uygulayarak sözleşmeye yeniden ulaşabilirsiniz.

50. GSM faturam yüksek geldiğini düşünüyorum, nedenini öğrenebilir miyim?

Fatura detaylarınız için Online İşlemler'den giriş yaparak Finansal İşlemler - Faturalarım menüsünden fatura detaylarınızı kontrol edebilirsiniz veya kayıtlı iletişim numaranızdan 0850 309 00 00 numarasından çağrı merkezimize ulaşarak detaylı bilgi alabilirsiniz.