Skip to content

Cevaplanmayan Çağrılara (Terkeden/Cevapsız Çağrılara) Nereden Ulaşabilirim?

Netsantralinizi arayıp görüşme gerçekleşmeden çağrıyı sonlandıran numaralar “Terkeden Çağrı” olarak adlandırılır. 
Bu çağrılara ulaşmak için: 
Netgsm Webportal > Netsantral > Çağrı Analizi > Gelen Çağrı > Tarih Bazlı > Adet Bazlı seçeneğinden tarih seçilip listeleme işlemini yaptıktan sonra “Terkedilmiş” satırında 0 dışında bir değer görüyorsanız, üzerine tıklayarak şu bilgilere ulaşabilirsiniz: 

  • Çağrıyı terkeden numara 

  • Kaç saniye beklediği 

  • Geri aranıp aranmadığı 

  • Görüşme gerçekleştiyse kimin aramayı başlattığı (Siz mi aradınız, yoksa karşı taraf mı aradı?) gibi tüm detaylar.