Ara K
Görünüm
İzin yöntemleri, izin işlemlerinde alıcının değişiklik yaptığı kaynağı (source) belirlemek için kullanılır.
HS Fiziksel Ortam: Hizmet sağlayıcı tarafından fiziksel ortamdan alınmıştır.
HS Islak İmza: Alıcının bir formu veya anketi imzalaması üzerine alınmıştır.
HS Etkinlik: Hizmet sağlayıcının düzenlediği bir etkinlikte alınmıştır.
HS ATM: Hizmet sağlayıcıya ait yerleşik ATM cihazıyla alınmıştır.
HS E-ortam: Hizmet sağlayıcıya ait bir elektronik ortamda alınmıştır.
HS Web: Hizmet sağlayıcının web sitesi üzerinde yapılan bir işlemle alınmıştır.
HS Mobil: Hizmet sağlayıcıya ait mobil uygulama üzerinden alınmıştır.
HS Mesaj: Hizmet sağlayıcıya ait kısa mesaj numarası üzerinden alınmıştır.
HS E-posta: Hizmet sağlayıcıya ait e-posta vasıtasıyla alınmıştır.
HS Çağrı Merkezi: Hizmet sağlayıcıya bağlı bir çağrı merkezinde sesle veya numara tuşlamayla alınmıştır.
HS Sosyal Medya: Hizmet sağlayıcıya ait sosyal medya aracı üzerinden alınmıştır.
HS Çağrı Merkezi: Netsantralde IVR tuşlama ile izin ve ret alınabilir.
HS Sosyal Medya: Netgsm tarafından üretilen kısa link aracılığıyla izin ve ret alınabilir.
HS E-posta: Netgsm tarafından üretilen kısa link aracılığıyla izin ve ret alınabilir.
HS Mesaj: İzin durumunu belirten tarafın ücretlendirilmediği, Netgsm tarafından belirlenen 0800’lü tüketici hatları veya interaktif sms hizmeti ile izin veya ret alınabilir.
Diğer platformlardan gerçekleştirilen izin ve ret işlemleri API ile sağlanmaktadır.
1 Haziran 2021: İletişim adresi sayısı 150.000 adedin altında olan hizmet sağlayıcılar için geçmiş tarihli izinlerin vatandaşlar tarafından kontrolünün başlaması
15 Temmuz 2021: İletişim adresi sayısı 150.000 adedin altında olan hizmet sağlayıcılar için geçmiş tarihli izinlerin onaylı olarak kabul edilmesi
16 Temmuz 2021: İletişim adresi sayısı 150.000 adedin altında olan hizmet sağlayıcılar için ileti gönderiminde AHS(Alıcı hizmet sağlayıcı) sorgusunun başlaması