Skip to content

Birix24 Entegrasyonu Nedir?

Bitrix24, çevrimiçi bir ticari işbirliği platformudur. Kullanıcı profilleri, beğenme, yorum yapma, anında mesajlaşma ve içerik paylaşımını içeren sosyal tarzdaki bir ortama entegre olan CRM, belge yönetimi, görevlendirme, zaman yönetimi ve proje yönetimi gibi araçlar sağlayarak kullanıcılara hizmet etmektedir.

Müşteri ilişkileri yönetimi çözümü sağlayan Bitrix24; Netgsm entegrasyonu ile,

  • Netsantral’inizi arayan numaradan CRM’de kayıtlı müşterilerinizi sorgulayabilir ve ad soyad bilgisini anons ederek müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.
  • Müşterileriniz kayıtlı numarası dışında bir numarayla Netsantralinizi arıyor ise Bitrix24 entegrasyonu ile tuşlanan numaradan CRM’de kayıtlı müşterilerinizi sorgulayabilir ve ad soyad bilgisini anons ederek müşterilerinizi karşılayabilirsiniz.
  • Gelen aramalarda, arama bilgileri Bitrix24 ekranında pop-up olarak açabilirsiniz.
  • Gelen arama bilgilerini Bitrix24 bildirim servisini kullanarak tüm kullanıcılara gönderebilirsiniz.
  • Gelen arama bilgilerini Bitrix24 haber akışı servisini kullanarak tüm kullanıcılara açık bir şekilde paylaşım oluşturabilirsiniz.
  • Netsantral’inizi arayan müşterinin Bitrix24 tarafında bir müşteri kaydı yoksa yeni kayıt olarak açabilirsiniz.

gibi birçok senaryo tasarımı yapabilir ve Netsantral’iniz ile tasarladığınız senaryoları uygulayabilirsiniz.

Entegrasyon için ne gereklidir?

Bitrix24 entegrasyonu kullanabilmek için Bitrix24 tarafında kullandığınız bir paketiniz olması gereklidir.

Netsantral entegrasyon özelliklerini kullanabilmek için aktif bir Netsantral bulunması gerekir.

Entegrasyon Tanımları

webhook :  API kullanarak Bitrix24 verilerinizi işlemek için bir gelen webhook oluşturduğunuzda görüntüleyeceğiniz “REST API'yi çağırma Webhook'u” yazan alanda görüntülenen değer.

Hangi Entegrasyonlar Mevcuttur?

  • SMS
  • Netsantral
  • Ses (voip)

Bitrix24 Eklentisi Senaryolar

Müşteri Tanı:

Netsantralinizi arayan ya da yönlendirmeler sonrası telefon numarasını tuşlayan müşteri telefon numarası Bitrix24’te sorgulanır. Eğer Bitrix24’te ilgili telefon numarası varsa müşteri bilgiler TTS (Text to Speech) robotuyla okur.

Müşteri Kartı Açma:

Netsantralinizi arayan ya da yönlendirmeler sonrası Müşteri Kart Açma modülüne gelen aramalarda, Bitrix24 ekranında arama bilgileri gösterilir. İstenirse kart açıldığına dair ses kaydı arayan numaraya anons edilir.

Bildirim Gönder:

Netsantralinizi arayan ya da yönlendirmeler sonrası Bildirim Gönder modülüne gelen kullanıcıların aktif arama bilgileri Bitrix24’e bildirim olarak gönderebilirsiniz. Bildirim alanı, aramanın yanıtlanmadığı durumlarda ya da mesai saatleri dışında çağrının cevaplanamadığı durumlarda Bitrix24’e kayıt amacıyla kullanılabilir.

Haber Akışına Ekle:

Netsantralinizi arayan ya da yönlendirmeler sonrası Haber Akışına Ekle modülüne gelen kullanıcıların aktif arama bilgilerini Bitrix24 haber akışına tüm çalışanların görebileceği bir paylaşım olarak gönderebilirsiniz. Haber akışına ekleme modülü; bilgi notu tutmak, aramanın yanıtlanmadığı durumlarda ya da mesai saatleri dışında çağrının cevaplanamadığı durumlarda Bitrix24’e kayıt amacıyla kullanılabilir.

Detaylı bilgi ve destek için [email protected] mail adresi üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz.