Ara K
Görünüm
Client Code:
-Param POS hesabınıza ait Client Code bilgisi
Client Username:
-Param POS hesabınıza ait Client Username bilgisi
Client Password:
-Param POS hesabınıza ait Client Password bilgisi
GUID
-Param POS hesabınıza ait GUID bilgisi
Test Hesabını aktif et:
-Param entegrasyonunu test edebilmek için Netsantral > Entegrasyonlar > Ayar ekranından test hesabı seçeneği seçilemlidir. Param POS gerçek bilgiler ile test edilememektedir. Gerçek bilgiler ile test edilse bile sonuç vermeyebilir.
Arayan kişiden 16 numaralı kredi kartı numarası istenen fonksiyondur. Kredi kartı doğrulama algoritmasından geçtikten sonra kart numarası Param POS servislerinden doğrulanır. Hatalı kart numarasında diğer kart bilgisi isteme fonksiyonlarına yönlendirilmemelidir. American express (AMEX) kartlarda 15 hanelidir.
Max Tuşlama : 16
Tuşlamalar arası max. süre : 5 sn.
Tuşlama olmaması durumunda tekrar çalışma sayısı : 3
Arayan kişiden 4 haneli kredi kartı son kullanma tarihi istenen fonksiyondur. Örneğin; 08/2023 son kullanma tarihli kart için 0823 tuşlanmalıdır. Yani ay ve yılın son 2 hanesi tuşlanmalıdır.
Max Tuşlama : 4
Tuşlamalar arası max. süre : 5 sn.
Tuşlama olmaması durumunda tekrar çalışma sayısı : 3
Arayan kişiden 3 haneli kredi kartı güvenlik kodu (ccv) istenen fonksiyondur. Kartın arka yüzünde bulunan 3 haneli koddur. American express (AMEX) kartlarda ön yüzde 4 haneli olabilir.
Max Tuşlama : 4
Tuşlamalar arası max. süre : 5 sn.
Tuşlama olmaması durumunda tekrar çalışma sayısı : 3
Alınan kredi kartı bilgileri ile aktif aramadaki sepet tutarını Param POS’tan tahsil edecek fonksiyondur. Kart bilgileri eksiksiz ve hatasız girilmiş olmalı, aktif aramaya ait tutarı sıfırdan yüksek bir ödeme sepeti olması gereklidir. Ödeme önemli bir işlem olduğu için bir IVR ile onay alınması tavsiye edilir.(Ödemeyi onaylamak için 1’i iptal etmek için 2’yi tuşlayın gibi.)
-Tuşlama yok
Ödenecek sepet tutarı ile ilgili bilgi verilebilecek fonksiyondur.
“Son 4 hanesi 2468 olan kartınızdan çekilecek tutar 45 TL” gibi bir özet okutulabilir.
-Tuşlama yok
Aktif aramaya ait sepeti iptal eder. İptal işleminden sonra ödeme yapabilmek için tekrar bir sepet oluşturulmalıdır.
-Tuşlama yok
Param POS ile olan API bağlantısını kontrol eden fonksiyondur.
-Tuşlama yok
Aktif aramaya ait bir sipariş yani ödeme sepeti var mı diye kontrol eder. Ödeme sepeti olmayan aramada ödeme yapılamaz.
-Tuşlama yok
1- İnstagram üzerinde bir butik işleten firma el yapımı hediyelik eşyalar satmaktadır.
Müşterilerden mesaj yolu ile ürün siparişi alıyor ve Ürünleri kargoyalayarak kapıda ödeme ile tahsilat almaktaydı.. Alınan ödemenin önemli bir kısmı kargo firmalarına gidiyor ve ödemelerin takibi zorlaşıyordu.
-Ancak, Param POS açarak müşterilerden ödemeleri IVR tuşlaması ile alarak, zamandan tasarruf etmekte ve ödemeleri sorunsuz takip edebilmektedir.
2- Telefon ile sipariş alarak su satışı yapan bir dükkan,
Müşterileri arayarak, su sipariş etmek istediğinde IVR ile su sipariş onayını aldıktan sonra Param POS entegrasyonu ile kredi kartından ödemeyi alıyor ve ödemesi alınmış suyu adrese teslim edebilmektedir.
-Böylece gönderilen suyun kabul edilmemesi ve zaman kaybı ile ödeme alma kısmında sorun yaşanması durumu ortadan kalkıyor.
3- Bir firmanın ödeme tahsil edeceği veri tabanında kayıt tuttuğu bir ödeme listesi bulunmaktadır.
Param POS ve Custom entegrasyonları ile Müşterilerin veya üyelerin belirli bir kodu (Örneğin; TC Kimlik No, müşteri no, telefondan tanıma vs.) tuşlayarak veri tabanında kaydı bulunan ödemeyi IVR yardımı ile ödeme almaktadır.
-Bunun için, Custom entegrasyon ile web servisten alınan ödeme tutarını, IVR tuşlamasıyla Param POS entegrasyonundan tahsil edilmesi gerekmektedir.
4- Bir tur şirketi arayan müşterilerine tur hakkında otomatik sesli bilgi vererek, satın alacak müşterilere kolaylık sağlamaktadır.
Bu firma, Custom entegrasyon ile turları hakkında bilgileri arayanlara dinletmekte ve yine Custom entegrasyon ile oluşturmuş olduğu ödeme sepetini IVR aracılığıyla Param POS üzerinden tahsil edebilmektedir. Aynı zamanda Custom entegrasyon ile ödeme yapan numarayı ve bilgilerini veri tabanına kayıt etmektedir.
-Böylece tur şirketini arayarak bilgi almak isteyen veya tur satın almak isteyen kişilere sürekli bilgi verilebilir bir ortam oluşturularak, ödeme kolaylığı ve ödeme durumunda herhangi sorun yaşanmamasını sağlamaktadır.
5- Bir muhitte satış yapan bir market, telefon ile sipariş alarak siparişleri evlere dağıtmaktadır.
Bu markette telefon ile ekmek,su vs. sipariş almaktaydı ve bu durumda market içerisindeki müşteriler ile ilgilenmek zorlaşmakta müşteri ve zaman kaybına neden olmaktaydı.
-Ancak, Netsantral üzerinden çağrıları alarak, Custom entegrasyon ile siparişleri almakta ve otomatik ödeme sepetini oluşturulmaktadır. Param POS ile ödemeleri tahsil ederek siparişleri evlere dağıttığında hem zaman kaybı hemde ödeme durumunda yaşanan sorunlar giderilmiştir. Aynı zamanda Veri tabanına müşterilerin isim ve adres gibi bilgilerini tutarak, santralin diğer yetenekleri ile müşterileri isimleri ile karşılayabilmektedir.
Detaylı bilgi ve destek için [email protected] mail adresi üzerinden destek talebi oluşturabilirsiniz.