Ara K
Görünüm
Günümüzde müşteri hizmetleri ve satış süreçlerinde yapay zeka destekli çağrı sistemleri yaygınlaşıyor. Çoğu kişi bunun için mutlaka santral kurmak gerektiğini düşünüyor, ancak aslında bu her zaman şart değil.
VAPI ile sadece birkaç adımda kendi telefon numaranızı yapay zekâya bağlayabilir, çağrılarınızı test edebilirsiniz. Santral sadece özel senaryolar (mesai dışı yönlendirme, aktarım, IVR vb.) için gerekli. Temel kullanım için ise santralsiz çözüm yeterli.
Gmail hesabınızla hızlıca kayıt olabilirsiniz.
Sol menüden More bölümüne gidin ve Integrations butonuna tıklayınız. SIP Trunk Credentials bölümünü bularak Configure New SIP Trunk butonuna tıklayınız.
Trunk oluştururken,
Sol menüden Phone Numbers bölümüne gidin ve Create Phone Number butonuna tıklayın.
Numara oluştururken “BYO SIP Trunk Number” seçeneğini seçiyoruz.
Sol menüden Phone Numbers bölümüne gittiğinizde oluşturduğunuz numaranızı görüntüleyeceksiniz. Bu numaranızın Inbound Settings alanında Assistant bölümünden oluşturduğunuz Assistant 'ı seçerek çağrının oraya düşmesini sağlamalısınız.
Netgsm webportal>Ses Hizmeti>Ayarlar>Sip Bilgileri bölümüne girmelisiniz. Burada alanını aktif etmelisiniz.
Netgsm webportal>Ses Hizmeti>Ayarlar>Sip Bilgileri bölümüne girmelisiniz.
Artık sistem hazır.
Bunlar dışında temel kullanım için santrale gerek yoktur.
VAPI sayesinde santral kurulumuna gerek kalmadan kendi numaranızla yapay zekâ destekli çağrı deneyimini hızlıca test edebilirsiniz.