Skip to content

Sıkça Sorulan Sorular

1. NeyİYS demo paketi bulunuyor mu?

NetİYS hizmetimizde demo paketi bulunmamaktadır.

2. Alınan izinlerin İYS’ye bildirilme süresi nedir?

Alınan izinler İYS’ye 3 iş günü içerisinde bildirilmelidir.

3. İYS’ye yüklediğim numaraları değiştirebilir ya da silebilir miyim?

İleti Yönetim sisteminde listeden adres silme işlemi ya da adres bilgisi düzenleme işlemi yapılmamaktadır.

4. Arama, Mesaj ve E-posta için 3 ayrı link oluşturma yerine tek link ile işlem yapılması sağlanamaz mı?

Bu işlemi tek link üzerinden de yapabilirsiniz. Yeni link oluşturuken yapılan işlemde Link ile istenecek izinleri seçin bölümünde arama izni , mesaj izni, E-posta izni aynı anda seçilebilmektedir.

5. Kısa Link ile SMS ret imkanı var mı?

29417 sayılı yönetmelik gereği kısa link sms gönderimlerinde Ret-çıkış hakkı olarak kullanılamaz, mail içeriklerinde veya web sayfaları için kullanılabilir. Sms içeriğinde Ret-çıkış hakkı için 0800’lü ücretsiz tüketici hattı kullanılır.

6. Ana hesap/alt hesaplar için sadece ticari içerikli ileti gönderebilir ayarı tanımlanabilir mi?

Evet tanımlanabilir, tanımlanan kullanıcı bilgisi ile gönderilen tüm iletiler İYS kontrollü gider.

7. 3.parti uygulamalar içerisinde NetİYS ile entegrasyonu sağlanabilir mi?

Evet, API Servisileri kullanılabilir. Şu an İdeasoft ve ikas entegrasyonumuzda Netiys modülü kullanılabilir.

8. Ticari içerikli ileti nasıl oluşturulur?

API ile gönderimlerinde Standart SMS gönderimi metodunuza filter parametresi ekleyerek veya Netgsm arayüzünden alt kullanıcı oluştururken Ticari İçerik Gönderim Durumu alanına ileti içeriğinizi seçebilirsiniz bu durumda oluşturduğunuz alt kullanıcı şifresi ile sadece ticari içerikli gönderimlerde bulunabilirsiniz. Filter parametresi İYS kontrollü gönderimlerde ticari içerikli bireysele gönderilecek ise “11” değerini, tacire gönderilecek ise “12” değerini almalıdır. null gönderildiği taktirde filtre uygulanmadan gönderilecektir.

9. Filter parametresi nedir?

İletilerde İYS kontrolü uygulanacaksa kullanılacak parametredir. Ticari içerikli bireysele gönderilecek ise “11” değerini, tacire gönderilecek ise “12” değerini almalıdır. null gönderildiği taktirde filtre uygulanmadan gönderilecektir

10. Markanın İYS kaydı yok, Ticari içerikli işaretlenerek gönderilen bir SMS’in durumu ne olur?

Abone numaranız yada başlığınızda İYS marka kodunuz eşleştirilmediyse ticari içerikli ileti gönderilemez, hata bilgisi döner.

11. Netiys paketinin kullanım süresi ne kadardır ?

Abone aldığı paketin sahip olduğu adres miktarı kadar numara ve e-posta adreslerini İYS'ye yükleyebilir. Örneğin 5000 Netiys paketi alındığında İYS'ye 5000 numara ve 5000 e-posta adresi ayrı ayrı yüklenebilir. Herhangi bir izinli adres türü 5000 sayısına ulaştığında paket kullanılmış olur.

12. Bilgilendirme ve ticari ileti ayrımı nasıl yapılıyor?

Bir elektronik iletinin ticari ileti ya da bilgilendirme iletisi olduğunun ayrımını yapmak hizmet sağlayıcının sorumluluğundadır. Hizmet sağlayıcı, bu sorumluluk kapsamında ileti gönderim hizmeti aldığı ilgili aracı hizmet sağlayıcıya bildirimde bulunur.