Ara K
Görünüm
NetİYS hizmetimizde demo paketi bulunmamaktadır.
Alınan izinler İYS’ye 3 iş günü içerisinde bildirilmelidir.
İleti Yönetim sisteminde listeden adres silme işlemi ya da adres bilgisi düzenleme işlemi yapılmamaktadır.
Bu işlemi tek link üzerinden de yapabilirsiniz. Yeni link oluşturuken yapılan işlemde Link ile istenecek izinleri seçin bölümünde arama izni , mesaj izni, E-posta izni aynı anda seçilebilmektedir.
29417 sayılı yönetmelik gereği kısa link sms gönderimlerinde Ret-çıkış hakkı olarak kullanılamaz, mail içeriklerinde veya web sayfaları için kullanılabilir. Sms içeriğinde Ret-çıkış hakkı için 0800’lü ücretsiz tüketici hattı kullanılır.
Evet tanımlanabilir, tanımlanan kullanıcı bilgisi ile gönderilen tüm iletiler İYS kontrollü gider.
Evet, API Servisileri kullanılabilir. Şu an İdeasoft ve ikas entegrasyonumuzda Netiys modülü kullanılabilir.
API ile gönderimlerinde Standart SMS gönderimi metodunuza filter parametresi ekleyerek veya Netgsm arayüzünden alt kullanıcı oluştururken Ticari İçerik Gönderim Durumu alanına ileti içeriğinizi seçebilirsiniz bu durumda oluşturduğunuz alt kullanıcı şifresi ile sadece ticari içerikli gönderimlerde bulunabilirsiniz. Filter parametresi İYS kontrollü gönderimlerde ticari içerikli bireysele gönderilecek ise “11” değerini, tacire gönderilecek ise “12” değerini almalıdır. null gönderildiği taktirde filtre uygulanmadan gönderilecektir.
İletilerde İYS kontrolü uygulanacaksa kullanılacak parametredir. Ticari içerikli bireysele gönderilecek ise “11” değerini, tacire gönderilecek ise “12” değerini almalıdır. null gönderildiği taktirde filtre uygulanmadan gönderilecektir
Abone numaranız yada başlığınızda İYS marka kodunuz eşleştirilmediyse ticari içerikli ileti gönderilemez, hata bilgisi döner.
Abone aldığı paketin sahip olduğu adres miktarı kadar numara ve e-posta adreslerini İYS'ye yükleyebilir. Örneğin 5000 Netiys paketi alındığında İYS'ye 5000 numara ve 5000 e-posta adresi ayrı ayrı yüklenebilir. Herhangi bir izinli adres türü 5000 sayısına ulaştığında paket kullanılmış olur.
Bir elektronik iletinin ticari ileti ya da bilgilendirme iletisi olduğunun ayrımını yapmak hizmet sağlayıcının sorumluluğundadır. Hizmet sağlayıcı, bu sorumluluk kapsamında ileti gönderim hizmeti aldığı ilgili aracı hizmet sağlayıcıya bildirimde bulunur.