Skip to content

Otomatik Arama Nedir?

Otomatik arama, Netgsm rehberinde kayıtlı gruplara veya herhangi bir numara listesine, belirlenen zaman aralıklarında otomatik olarak arama yapılmasını sağlayan bir işlemdir. Yapılan aramalar Netsantral’de bir anonsa, IVR’a, müşteri temsilcisine veya departmana yönlendirilebilir. Santral üzerinden otomatik arama yaparak müşterilere duyuru iletebilir, onay alabilir, hatırlatma mesajı bırakabilir veya borç bilgisi okutabilirsiniz. 

Otomatik Arama ile Neler Yapılabilir? 

  • Müşterilere duyuru veya kampanya bilgisi iletilebilir. Tuşlama alarak santral içerisinde müşteri temsilcisine, ilgili departmana, entegrasyona veya başka bir yere yönlendirme yapılabilir. 

  • E-ticaret entegrasyonlarından kapıda ödeme onayı alınabilir. 

  • Mesai saatleri dışında arayanlar otomatik arama listesine eklenerek mesai saatleri içinde otomatik arama başlatılabilir. 

  • Randevu hatırlatma gibi işlemler için otomatik arama başlatılabilir. 

Otomatik Arama Nasıl Oluşturulur? 

Netgsm Webportal > Netsantral > Modüller > Otomatik Arama menüsüne girin ve “Yeni Arama Listesi” butonuna tıklayın. Açılan ekranda otomatik aramanın adı, hangi zaman aralığında yapılacağı, aramanın yapılacağı günler ve diğer tüm ayarlamalarınızı yapabilirsiniz. 

1764922872162-d01e833d379daa09439d6d94.png