Ara K
Görünüm
Günümüzde müşteri hizmetleri ve satış süreçlerinde yapay zeka destekli çağrı sistemleri yaygınlaşıyor. Çoğu kişi bunun için mutlaka santral kurmak gerektiğini düşünüyor, ancak aslında bu her zaman şart değil.
Retell ile sadece birkaç adımda kendi telefon numaranızı yapay zekâya bağlayabilir, çağrılarınızı test edebilirsiniz. Santral sadece özel senaryolar (mesai dışı yönlendirme, aktarım, IVR vb.) için gerekli. Temel kullanım için ise santralsiz çözüm yeterlidir.
Bu döküman, Netgsm üzerinden sahip olduğunuz sabit hattınızı Retell AI platformuna entegre ederek yapay zeka destekli çağrılar yapabilmenizi sağlar.
Aşağıdaki adımları takip ederek Netgsm SIP hattınızı Retell AI üzerinde kolayca yapılandırabilirsiniz.
Sol menüden Phone Numbers sekmesine tıklayın ve sağ üstteki “+” butonuna tıklayınız. Açılan menüden Connect to your number via SIP trunking seçeneğini seçin.
Trunk oluştururken,
Numaranıza gelen çağrıları yanıtlayabilecek bir yapay zeka asistanı oluşturmak için aşağıdaki adımları sırasıyla uygulamalısınız.
Netgsm webportal>Ses Hizmeti>Ayarlar>Sip Bilgileri bölümüne girmelisiniz. Burada alanını aktif etmelisiniz.
Netgsm webportal>Ses Hizmeti>Ayarlar>Sip Bilgileri bölümüne girmelisiniz.
Artık sistem hazır.
Bunlar dışında temel kullanım için santrale gerek yoktur.
Retell sayesinde santral kurulumuna gerek kalmadan kendi numaranızla yapay zeka destekli çağrı deneyimini hızlıca test edebilirsiniz.