Skip to content

Netasistan Nedir?

Netasistan, müşterileriniz ile yaptığınız telefon görüşmelerini yönetebildiğiniz, çalışanlarınız tarafından oluşturulan destek ticketlarını takip edebileceğiniz Netsantral, SMS, Whatsapp Mail vb. iletişim araçlarına sahip son derece kullanışlı ve basit bir sistemdir.

Netasistan Nasıl Ücretlendirilir?

Netasistan için öncelikle ihtiyacınız olan paketi belirlemelisiniz (Lite, plus). Daha sonra firmanızda Netasistanı kullanacak kişi sayısını belirlemeli ve aylık faturalı ya da 12 aylık peşin ödeme sağlayabilirsiniz. Ücret bilgisi için  https://netg.sm/PVM linki ziyaret edebilirsiniz.

Netasistan Nasıl Kullanılır?

https://netg.sm/nF7 web adresi üzerinden kullanıcı adı ve şifre bilgisi ile giriş yapılarak kullanabilirsiniz. Netasistan internet üzerinden kullanılan bulut tabanlı bir yazılımdır.

Netasistan Hangi Özelliklere Sahiptir?

Netasistan'da; ticket oluşturma, kişi/firma rehber kaydı, görüşme kaydı, görev takibi, otomatik arama, görüşme ses kayıtları, mola yönetimi, agent console, Netasistan TV (çağrı izleme) ekranı, müşteri temsilcisi puanlama, takım lideri puanlama, Netsipp Plus, SMS, Mail, Whatsapp, Netsantral entegrasyonu vb. iletişim ihtiyaçlarınızı karşılayan özelliklere sahiptir.

Telefon Görüşmeleri Nasıl Yapılır?

Netasistan'da telefon görüşmelerinizi masaüstü uygulaması Netsipp Plus softphone ile veya IP telefonlar vb. voip cihazlar ile yapabilirsiniz.

Nasıl İptal Edebilirim?

Netasistan esnektir. Memnun kalmadığınız takdirde her zaman iptal edebilirsiniz. Ancak mevcut bulunduğunuz ayı kullanmış sayılırsınız. Kalan aylar için iade faturası keserek iade alabilirsiniz. İptal işlem ücreti bulunmamaktadır.