Ara K
Görünüm
Kurumsal aboneliklerde yetkili iletişim değişikliği olması gerektiğinde [email protected] mail adresine aşağıda belirtilen evraklar gönderilerek yetkili iletişim değişikliği talebi oluşturulur.
1) Yetkili İletişim Değişikliği Formu (imzalı)
2) Yetkili kimlik fotokopisi
3) e-Devlet Yerleşim Yeri Belgesi
4) Yetkili olduğunu ispatlar belge:
Şahıs İşletmeleri: İmza Beyannamesi Fotokopisi + Faaliyet Belgesi veya Vergi Levhası Fotokopisi
Limited ve Anonim Şirketler: İmza Sirküleri Fotokopisi
Belediyeler: Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Belediye Başkanı Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Dernek, Vakıf, Sendikalar: Yetki Belgesi Fotokopisi veya Karar Defteri Fotokopisi (Noterden Onaylı İlk Sayfası ve Karar Sayfası)
Siyasi Parti: Yetki Belgesi veya Parti Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten, Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Resmi Kurumlar: Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
Okullar: Yetki Belgesi (Atama Kararı- Görevlendirme Yazısı) veya Okul Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Okul Müdürü Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı
5) Vekil olarak işlem yapılıyorsa belgelere ek olarak vekaletname ile birlikte,[email protected] adresine mail göndermesi gerekmektedir.