Ara K
Görünüm
İşletmelerin satış, pazarlama ve müşteri destek faaliyetlerini tek bir platformda birleştirerek süreçlerini optimize etmesine yardımcı olan bulut tabanlı bir CRM (müşteri ilişkileri yönetimi) yazılımıdır.
Webphone Aksiyonları: CRM arayüzünden ayrılmadan santralinizde mevcut olan dahiliniz ile gelen çağrıları karşılayabilir veya giden arama yapabilirsiniz.
Kurulum için: https://crm.zoho.com/market/installPrivatePlugin.do?portalName=netgsm&nameSpace=netsantral&versionIndex=3603067000000698003 linki ile Zoho Marketplace' den Netgsm Webphone entegrasyonunu yükleyebilirsiniz.
Kurulum tamamlandıktan sonra CRM uygulamanıza girdiğinizde sağ alt köşede telefon ikonu eklenecek. Eklenen ikona tıkladığınızda dahilinize kayıt olabilmeniz için bir form ekranı açılacak.
Kayıt olmak istediğiniz dahili santralinizde oluşturulduysa gerekli bilgileri buraya girmelisiniz. Dahiliyi henüz açmadıysanız, dahiliyi oluştururken Gelişmiş Ayarlar bölümünde Bağlantı Tipi seçeneğini WSS olarak seçmelisiniz.
Oluşturulan dahilinin kayıt bilgilerine Santral Bilgileri sayfasından ulaşabilirsiniz.
Dahili bilgilerini CRM arayüzünde bulunan telefona yazın ve kayıt olun.
Girilen bilgiler doğru olduğu taktirde telefon otomatik olarak kayıt olacak ve bir sonraki girişlerinizde de otomatik olarak açılacaktır. Açılan telefon ile giden çağrı yapabilir veya gelen çağrıları karşılayabilirsiniz.