Ara K
Görünüm
Netsantral, eski tip fiziksel telefon santrallerin yerini alan, bulut teknolojisiyle internet üzerinden çalışan, santral özelliklerinin hepsini hatta daha fazlasının kullanılabildiği yeni nesil telefon santralidir. Sanal santral veya diğer bir adıyla bulut santral olarak bilinen Netsantral, fiziksel bir sabit telefon santralinin tüm işlevlerini ve daha fazlasını dijital ortamda gerçekleştiren bir telekomünikasyon hizmetidir. Netsantral, internet üzerinden çalışır ve VoIP (Voice over Internet Protocol) teknolojisini kullanır. Bu hizmet ile, müşterileriniz ile yapacağınız telefon görüşmelerine değer katarsınız. Robot operatör, görüşme kaydı, çalışma zamanlaması, IVR, çağrı yönlendirme otomatik arama vb. temel özelliklerin yanı sıra eski tip analog santralinizde bulunmayan bir çok özelliğe sahip olursunuz.
Sizi arayan müşterilerinize 'Hoşgeldiniz' anonsu dinleten, tuşlama yaptırarak ilgili departmana veya kişiye ulaşmasını sağlayan sistemdir. Mesai içi, mesai dışı, öğle arası,resmi tatil vb. için farklı sınırsız IVR'lar tanımlayabilirsiniz.
Kuyruk yönetimiyle; Gelen çağrılarınızı çeşitli dağıtım stratejileriyle kullanıcılara dağıtabilir, kuyrukta bekleyenlere ortalama bekleme süresi/sırasını anons edebilir ve özel anonslar dinletebilirsiniz.
Şirket personellerinizi Netsantral'inizin birer kullanıcısı olarak ayarlayabilir, her bir kullanıcıya özel işlemler yapabilirsiniz.
Netsantral'inize Netgsm'e taşıdığınız numaraları tanımlayabilir veya 444'lü numaranızı, yurtdışı numaranızı, diğer operatörlerdeki numaralarınızı tanımlayabilirsiniz. Netgsm'e ait olmayan numaraların tanımlanabilmesi için FXO cihazlarına ihtiyacınız olacaktır.
Mesai içi, mesai dışı, öğle arası ve resmi tatiller için farklı karşılama senaryoları oluşturabilirsiniz. Bunları isterseniz kendiniz ayarlayabilir, isterseniz de Netgsm Çağrı Merkezi ile irtibata geçerek hemen değişilik yapabilirsiniz.
Gelen ve giden tüm aramaların ses kayıtları 3 ay boyunca Netsantral'inizde tutulmaktadır. Ses kayıtlarınızı daha uzun süre saklamak isterseniz Google Drive entegrasyonumuz ile google drive'nızda ya da FTP sunucu bilgilerinizi girerek FTP sunucunuza aktararak saklayabilirsiniz.
Santraliniz herhangi bir ek donanıma ihtiyaç duymadan eş zamanlı sınırsız çağrı karşılayabilir. Ayrıca VoIP numaraları (0850, 0212, 0312 v.b. numara) üzerinden sınırsız çağrı alabilir, arama yapabilirsiniz.
Netsantral üzerinden gerçekleşen gelen/giden tüm aramaların kayıtları tutulmaktadır. Santral web arayüzünden tüm kayıtlara erişebilirsiniz. Tarih,departman ve kullanıcı bazlı detaylı analiz yapabilirsiniz. Grafiklerle desteklenmiş raporlar oluşturabilirsiniz. Excel formatında indirebilirsiniz.
Toplam/ortalama gelen Çağrı, cevapsız, cevaplanan, terkedilmiş, konuşma sürelerini görüntüleyebilirsiniz. Ayrıca maksimum/ortalama bekleme sürelerini de anlık olarak izleyebilirsiniz.
Netsantral’de yapılan görüşmelerin sonunda müşterilerinizi çağrı sonrası müşteri memnuniyeti anketine yönlendirerek görüşmeyi değerlendirmelerini isteyebilir, böylelikle telefonda hizmet veren kullanıcılarınızın performanslarını değerlendirebilirsiniz.
E-ticaret platformlarıyla yapmış olduğumuz entegrasyonla; sipariş veya kargo durumlarını sorgulama, otomatik aramayla kapıda ödeme onayı alma, sipariş memnuniyeti anketi, vb. modülleri kullanabilirsiniz.
Müşteri tahsilatlarınızı, kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sisteminde tuşlatarak gerçekleştirebilirsiniz. İsterseniz Custom API modülü ile kendi yazılımınızdan kart çekimini sağlayabilirsiniz. Iyzico ve İdeasoft sistemlerini kullanıyorsanız. Müşteriniz kart bilgilerini tuşlar Iyzico'dan çekim yapılır ve İdeasoft'a bildirilir. Sipariş otomatik olarak "ödendi" olarak güncellenir.
Kullanmış olduğunuz yazılımınızla Netsantral'inizi entegre ederek; gelen aramalarınızda, arayan kişi bilgilerini (müşteri kartı) yazılımınız üzerinde açabilir, yazılımınız üzerinden arama başlatabilir, görüşmelerinizin ses kayıtlarını yazılımınızdan dinleyip indirebilirsiniz.