Otomatik Arama Modülü

Bu yazının tahmini okunma süresi 2 dakikadır.

Otomatik Arama nedir?

         Otomatik arama; Netgsm rehberinde kayıtlı gruplara veya herhangi bir numara listesini, belirli zaman aralıklarında otomatik olarak arayarak, aramaların Netsantral’de bir anonsa, IVR’a, müşteri temsilcisine ya da departmana bağlanması işlemidir.

         Santral üzerinden otomatik arama yaparak müşterilere duyuru, onay alma, hatırlatma, borç bilgisi okutma gibi işlemleri yaptırabilirsiniz.

Otomatik arama ile neler yapılabilir?

  • Otomatik arama ile müşterilerinize duyuru yapabilir, kampanya dinletebilirsiniz. Tuşlama alarak santral içerisinde müşteri temsilcisine, departmana, entegrasyona veya başka bir yere aktarabilirsiniz.
  • Otomatik arama ile E-ticaret entegrasyonlarından kapıda ödeme onayı alabilirsiniz.
  • Mesai saatleri dışında arayanları otomatik arama listesine ekleterek onlara mesai saatleri içerisinde otomatik arama başlatabilirsiniz.
  • Randevu hatırlatma gibi işlemler için otomatik arama başlatabilirsiniz.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Netgsm rehber gruplarıma otomatik arama başlatabilir miyim?

-Birden fazla grup seçebilir ve otomatik arama başlatabilirsiniz.

Eklediğim numaralara otomatik arama başlatabilir miyim?

-İstediğiniz kadar numara ekleyip otomatik arama başlatabilirsiniz. Aynı otomatik aramaya hem grup hem de numara ekleyebilirsiniz.

Otomatik aramanın çalışacağı zamanları seçebilir miyim?

-Otomatik aramanın çalışacağı tarihleri ve günün hangi saat aralığında çalışacağını seçebilirsiniz.

 Başarısız çağrılara geri dönülecek mi?

-Başarısız olan aramalar maksimum 3 kere daha tekrarlanabilir. Başarısız aramadan sonra minimum kaç dakika sonra tekrar arayabileceğini kendiniz belirleyebilirsiniz.

Aynı anda kaç arama başlatabilirim?

-Otomatik aramadan sorumlu bir departman belirleyerek, departmandaki boş dahili sayısı + belirleyeceğiniz bekleyebilecek maksimum kişi sayısına göre arama başlatabilirsiniz.

Aramaları dahiliye bağlayabilir miyim?

-Otomatik arama çağrısı açılınca bir IVR, anons ya da Departmana bağlayabilirsiniz. Departmana bağladığınız otomatik arama çağrısını boştaki müşteri temsilciniz cevaplayabilir. Netsantral’deki herhangi bir kurguya otomatik aramayı bağlayabilirsiniz.

Otomatik aramanın yapılacağı numarayı seçebilir miyim?

Otomatik aramanın yapılacağı giden numaranızı seçebilirsiniz.

Otomatik aramaya sonradan numara ekleyebilir miyim?

Devamlı listelere numara ekleyerek otomatik aramanın devamlılığını sağlayabilirsiniz.

Otomatik arama istatistiklerimi görebilir miyim?

-Otomatik aramaya ait rapor sayfasında Toplam numara, hiç aranmamış, başarılı, başarısız ve tekrar aranacak numaralarınızın istatistiğini ve otomatik arama projesinin arama geçmişine görüntüleyebilirsiniz.

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ

Yeni Otomatik Proje oluşturma ekranı

Makaleyi yararlı buldunuz mu?