Netsantral – Ticimax Entegrasyonu –> Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme

Bu yazının tahmini okunma süresi 0 dakikadır.

Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme Entegrasyonu hakkında Sık Sorulan Sorular ve Cevapları sunulmaktadır.

Ticimax – Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme Sistemi

Aramalarda siparişe ait onay veya red bilgisi alınmadığı sürece 5 dakikada bir sesli mesaj araması yapılmaktadır.
Aramalarda siparişe ait onay veya red bilgisi alınmadığı sürece en fazla 5 kez arama yapılır.
Her 5 dakikada bir her bir müşteri için maksimum 50 arama başlatılabilir.
Evet, Ticimax Entegrasyonu ayarlar ekranında zaman aralığı istenilen aralıkta seçilebilmektedir.
Evet, Ticimax Entegrasyonu ayarlar ekranında sesli mesajın başlatılacağı numarayı ilgili hesaptan giriş yaparak seçebilirsiniz. Yani, hangi numaranızdan sesli mesaj başlatılmasını istiyorsanız o hesabınız ile giriş yapmalı ve entegrasyonu aktif etmelisiniz.
Evet, Ticimax Entegrasyonu ayarlar ekranından okutulacak mesaj metni özelleştirilebilir. Adsoyad, referansno ve tutar değişkenleri kullanılabilmektedir. Örneğin; Merhaba [ad_soyad],Netmarketten yapmış olduğunuz [tutar] tutarındaki, [referans_no] numaralı siparişinizi onaylamak için biri, reddetmek için ikiyi tuşlayın.
Siparişiniz onaylanmıştır. İyi Günler. Mesajı dinletilmektedir.
Geçersiz tuşlama yapıldı. Mesajı dinletilmektedir.
Siparişiniz iptal edilmiştir. İyi Günler. Mesajı dinletilmektedir.
Onay tuşu standart 1 olarak ayarlanmıştır ve değiştirilemez.
Red tuşu standart olarak 2 olarak ayarlanmıştır ve değiştirilemez.
Sipariş alındıktan sonra sesli mesaj ile onay alabilmek için sipariş almanın üzerinden en az 3 dakika geçmelidir.
  • Sesli arama başlaması için kapıda ödeme onay bekleyen siparişin olması gereklidir. Abonenin Ticimax panelinde Telefonla Onay Bekleyen Ödemeler menüsünün açık olması gerekmektedir. Eğer bu liste yoksa arama başlamayacaktır.
  • Sipariş verildikten sonra en az 3 dk geçmiş olmalıdır.
  • Mağazada, kapıda ödeme siparişi oluşturulduktan sonra açılan Sipariş Onay Sayfasında; Müşteri Hizmetleri Beni Arasın ya da SMS ile doğrulama ekranı açık olmalıdır.
  • Abonenin sesli mesajı paketi ve yeterli kredisi olup olmadığı kontrol edilmelidir. Sesli Mesaj paketi ve yeterli kredisi yok ise sesli mesaj başlamayacaktır.
  • Abonenin sesli mesaj API izni kontrol edilebilir. API izni olmadığında sesli mesaj başlamamaktadır.
  • Kapıda ödeme sipariş onayı seçeneği açık olmalıdır.
  • Sesli arama çalışma zamanları, o anki zamanı kapsayıp kapsamadığı kontrol edilmelidir. Sesli mesaj belirlenen zaman aralıkları içerisinde başlayacaktır.
  • Ticimax Entegrasyon bilgilerinde hata olabilir. Ticimax Entegrasyon ayarları ekranından bilgiler kontrol edilmelidir.
  • Entegrasyon kurulumu için ‘Robotik Çağrı Merkezi için Web Servis Kodu' bilgisini abone Ticimax tarafından almış olmalıdır.
  • Verilen siparişin kapıda ödeme onaylı sipariş olup olmadığı kontrol edilmelidir.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?