Netsantral – İdeasoft Entegrasyonu –> Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme

Bu yazının tahmini okunma süresi 0 dakikadır.

Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme Entegrasyonu hakkında Sık Sorulan Sorular ve Cevapları sunulmaktadır.

İdeasoft – Sesli Mesaj ile Kapıda Ödeme Sistemi

Aramalarda siparişe ait onay veya red bilgisi alınmadığı sürece 5 dakikada bir sesli mesaj araması yapılmaktadır.
Aramalarda siparişe ait onay veya red bilgisi alınmadığı sürece en fazla 5 kez arama yapılır.
Her 5 dakikada bir her bir abone için maksimum 10 arama başlatılabilir.
Evet, Ticimax Entegrasyonu ayarlar ekranında zaman aralığı istenilen aralıkta seçilebilmektedir.
Hayır, şuan sadece santral numarasından arama başlatılabilmektedir.
Evet, Ticimax Entegrasyonu ayarlar ekranından okutulacak mesaj metni özelleştirilebilir. Adsoyad, referansno ve tutar değişkenleri kullanılabilmektedir.
  • Örneğin; Merhaba [ad_soyad],Netmarketten yapmış olduğunuz [tutar] tutarındaki, [referans_no] numaralı siparişinizi onaylamak için 1'i, reddetmek için 2'yii tuşlayın.
Tutar alanı finalAmount alanından alınmaktadır. Fiyat nokta yerine virgül koyularak okunur.
Siparişiniz onaylanmıştır. İyi Günler. Mesajı dinletilmektedir.
Geçersiz tuşlama yapıldı. Mesajı dinletilmektedir.
Siparişiniz iptal edilmiştir. İyi Günler. Mesajı dinletilmektedir.
Onay tuşu standart 1 olarak ayarlanmıştır ve değiştirilemez.
Red tuşu standart olarak 2 olarak ayarlanmıştır ve değiştirilemez.
Böyle bir sınır yoktur. Verilen kapıda ödeme siparişi için sistemin ilk çalışmasında limitler dahilinde arama başlatılır.
Siparişler en yeniden eskiye olmak üzere sıralanarak aramalar başlatılır.
Son 2 günlük siparişlerin kapıda ödeme onayı için sesli mesaj başlatılır.
Ödeme türü kapıda ödeme nakit ve Kapıda ödeme kredi kartı olan siparişler için sesli mesaj ile onay alma işlemi başlatılır.
İdeasoft Entegrasyonuna izin verilirken ideasoft panelinden izin ayarlarında siparişe okuma/yazma izni verilmelidir.
  • Entegrasyonda sesli mesaj ile onay alma özelliği açılmamış olabilir.
  • Sesli arama başlaması için kapıda ödeme onay bekleyen siparişin olması gereklidir. Ödeme durumu Kapıda ödeme nakit veya kapıda ödeme kredi kartı olan siparişler için onay alınır.
  • Abonenin sesli mesajı paketi ve yeterli kredisi olup olmadığı kontrol edilmelidir. Sesli Mesaj paketi ve yeterli kredisi yok ise sesli mesaj başlamayacaktır.
  • Abonenin sesli mesaj API izni kontrol edilebilir. API izni olmadığında sesli mesaj başlamamaktadır.
  • Kapıda ödeme sipariş onayı seçeneği açık olmalıdır.
  • Sesli arama çalışma zamanları, o anki zamanı kapsayıp kapsamadığı kontrol edilmelidir. Sesli mesaj belirlenen zaman aralıkları içerisinde başlayacaktır.
  • İdeasoft Entegrasyon bilgilerinde hata olabilir. İdeasoft Entegrasyon ayarları ekranından bilgiler kontrol edilmelidir.
  • İdeasoft yetki alma işlemlerinde eksiklikler olabilir. Kontrol edilmelidir.
  • Verilen siparişin kapıda ödeme onaylı sipariş olup olmadığı kontrol edilmelidir.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?