Kurumsal Aboneliklerde Yetkili İletişim Değişikliği

Bu yazının tahmini okunma süresi 1 dakikadır.

Kurumsal Aboneler

Netgsm hizmetlerinin ara yüzlerine girişte kullanılan yetkili iletişim bilgilerinin değişikliğinde abonelerin güvenliği için ve yetkilinin ispatı için gerekli belgeleri;

1) Yetkili İletişim Değişikliği Formu için;

2) Yetkili kimlik fotokopisi

3) E-devlet Yerleşim Yeri Belgesi

4) Yetkili olduğunu ispatlar belge:

Şahıs İşletmeleri için: İmza Beyannamesi Fotokopisi + Faaliyet Belgesi veya Vergi Levhası Fotokopisi

Limited ve Anonim Şirketler için: İmza Sirküsü Fotokopisi 

Belediyeler için: Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Belediye Başkanı Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı

Dernek, Vakıf, Sendikalar için: Yetki Belgesi Fotokopisi veya Karar Defteri Fotokopisi (Noterden Onaylı İlk Sayfası ve Karar Sayfası)

Siyasi Parti için: Yetki Belgesi veya Parti Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten, Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı

Resmi Kurumlar için: Yetki Belgesi veya Kurum Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Yetkili Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı

 Okullar için: Yetki Belgesi (Atama Kararı- Görevlendirme Yazısı) veya Okul Adına İşlem Yapmaya Yetkilendirildiğini Belirten Okul Müdürü Tarafından İmzalı Mühürlü Yetki Yazısı

5) Vekil olarak işlem yapılıyorsa belgelere ek olarak Vekaletname

ile birlikte,

Faks : 03123977944

E-mail info@netgsm.com.tr

kanallarından birini kullanarak tarafımıza iletilmesi gerekmektedir. 

Gerekli incelemelerden sonra Netgsm Müşteri Temsilicisi tarafınızı arayarak işlemleri tamamlayacaktır.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?