Netsantral > Entegrasyonlar > Entegrasyon Listesi > Pasif Entegrasyonlar > Ideasoft entegrasyonu aktif edilmelidir.
Yetkilendirme Ayarları
1-) Netgsm Webportal > Netsantral> Entegrasyonlar > Pasif Entegrasyonlar > İdeasoft > Aktif Et butonuna tıklanır. Açılan penceredeki değerleri doldurmak için idesoftda bazı ayarlar yapılmalıdır :



2-) İdeasoft Admin Paneli > Entegrasyonlar > API > Ekle
Adı : Herhangi bir isim
Yönlendirme Adresi : https://portal.netgsm.com.tr/webportal/netsantral/allow
Kaydet butonuna tıklanır.


3-) Oluşturulan API satırında > İzin Yönetimi > Ekle
Kullanıcı Adı : Yonetici
Katalog : Okuma/Yazma
Sipariş : Okuma/Yazma
Diğer : Okuma/Yazma


4-) Oluşturulan API satırında ki Client ID ve Client Secret bilgileri ile Mağaza URL adresiniz Netsantral’de açık olan ekranda ilgili yerlere doldurulur. Kaydet butonuna tıklanır.

5-) İzin ver butonuna tıklanır. Yeni açılan penceredeki İzin ver butonuna da tıklanır. Mağaza paneline giriş yapılır. Daha sonra Kabul Et butonu tıklanır. Az önceki ekrana otomatik geri dönecektir. 1-2 saniye içinde otomatik olarak kapanıp bilgiler kaydedilecektir.


Özellikler
- Müşteri Tanı
- Ad – soyad bilgileri kullanılabilir.
- Sipariş Sorgulama (Sipariş ID ile)
- Sipariş No, Sipariş durumu, Toplam tutar, urunler, ad ve soyad bilgileri okutulabilir.
- Arayanın son siparişini getirme (son 2 haftaya bakar)
- Sipariş No, Sipariş durumu, Toplam tutar, urunler, ad ve soyad bilgileri okutulabilir.
NOT : İdeasoftta sipariş verince 12b2bc36 vs. gibi bir referans numarası verir. Arama esnasında bu tuşlamayı yapmak imkansız olduğundan, ideasoft tarafındam sipariş maillerine Sipariş ID bilgisi ekleyebilme olanağı eklendiği bilgisi iletildi. Eğer aboneler müşterilerine sipariş ID bilgisini iletirlerse bu ID bilgisi ile sipariş sorgulama yapabilirler.