Abonelik iptali nasıl yapılır? / Fesih Süreci

Bu yazının tahmini okunma süresi 0 dakikadır.

Abonelik iptal işlemleri için;

1. Kullanıcı adı ve şifre ile birlikte Netgsm Webportal’a giriş yaparak Yardım menüsünden Ticket açılması gerekmektedir.

2. Başvurunuz sonrası açmış olduğunuz Ticket-Talebinize geri dönüş yapılmaktadır ve mailinize fesih dilekçesi gönderilmektedir.

3. Fesih dilekçesi aboneliğin yetkili kişisi tarafından imzalanarak kimlik fotokopisi ile birlikte Netgsm’ e gönderilmelidir.

4. Netgsm Müşteri Temsilcileri, fesih işlemleri için gerekli bilgilerin kontrolünü yaptıktan sonra aboneyi telefon ile arayarak güvenlik teyidi yapacak ve ardından sesli onayını alarak aboneliğin iptali gerçekleştirilecektir.

Abonelik iptalinden sonra varsa faturalandırılmamış hizmetlerinizin faturası tarafınıza gönderilecektir. 

Makaleyi yararlı buldunuz mu?