Abonelik iptal işlemleri için
1)Kullanıcı adı ve şifreniz ile birlikte Netgsm Webportal'a giriş yaparak Yardım menüsünden Ticket açmanız gerekmektedir.
2) Başvurunuz sonrası açmış olduğunuz Ticket-Talebinize geri dönüş yapılmaktadır ve mailinize fesih dilekçesi gönderilmektedir.
3) Fesih dilekçesi aboneliğin yetkili kişisi tarafından imzalanarak kimlik fotokopisi ile birlikte tarafımıza gönderilmelidir.
4) Netgsm Müşteri Temsilcileri, fesih işlemleri için gerekli bilgilerin kontrolünü yaptıktan sonra sizi telefon ile arayarak güvenlik teyidi yapacak ve ardından sesli onayınızı alarak aboneliğinizin iptalini gerçekleştirecektir.
Abonelik iptalinden sonra varsa faturalandırılmamış hizmetlerinizin faturası tarafınıza gönderilecektir.
Detaylı bilgi için Netgsm Çağrı Merkezi 0850 303 0 303 numarasını arayabilirsiniz.