Netsantral Çağrı Analizi

Santral yönetiminde; Departmanların veya dahililerin hangi gün ve zaman dilimleri içerisinde yoğun olduğunu, santralin yoğunluk durumunun saatlik, günlük, aylık, haftalık gibi tarih bazlı kontrol edilebilmesini, Departmanlarda terkedilmiş çağrı durumlarını ve terkedilmiş çağrıların saatlik verileri ile arayanların bekleme sürelerinin görülebilir olması büyük önem taşımaktadır. Netsantral Çağrı Analizi ile santrale gelen ve […]

EN İYİ SENARYOLAR – Sesli Mesaj

SENARYO-2 Netgsm “Sesli Mesaj” ile binlerce müşterinizin işlem onayını aynı anda alabilirsiniz.. Netgsm Sesli Mesaj Servisi ile ; Hedef kitlenize iletilecek mesajınızı; ⏰📅 Sizin belirlediğiniz saat ve tarihlerde, 👫🔢 Sizin belirlediğiniz grup ve numara bazlı seçimler ile tek bir GSM numarasına veya sabit hatlara dahi, 📞🎧 Doğrudan telefonla dinleterek iletebilir […]

EN İYİ SENARYOLAR – Müşteri Tanı

SENARYO-1 Netsantral’de Müşteri Tanı modülünde;  VIP-Kara liste uygulamaları ile “arayana özel santral senaryoları” sunarak santral senaryonuzu güçlendirin… Rehberde kayıtlı olan veya kayıtlı olmayan numaraların santralinizi aradığında,müşteriye özel muamele görmesi, ilgili hedefe otomatik yönlendirilmesi ve böylece müşteri memnuniyeti ile birlikte santralin daha aktif ve amacına uygun kullanılması Netsantral Müşteri Tanı modülü […]