Çağrı Merkezi kurmak İçin yapılacaklar

Bu yazının tahmini okunma süresi 0 dakikadır.

15+ müşteri temsilcisi ile hizmet verilecek ise Netgsm N100 IP Santral cihazını kullanılabilir. İsternirse Netsantral hizmeti ile de ekstra bir cihaz almadan Çağrı merkezi için gerekli özelliklere bulut teknolojisi üzerinden ulaşılabilir.

Netgsm N100 Ip Santral ile entegre çalışan, müşteri temsilcisi sınırlaması olmayan, ücretsiz web tabanlı yazılımdır. 

  • Mola takibi
  • Müşteri bazlı karşılama ve kuyruk yönetimi
  • Ses kayıt dinleme, aktif görüşmeyi canlı dinleme ve sufle verme
  • Otomatik toplu dış arama ile numara girmeden arama

vb. özelliklere sahip olabilirsiniz. Detaylı bilgi ve fiyatlandırma için Netgsm Çağrı Merkezi Çözümleri sayfasını inceleyebilirsiniz.

Makaleyi yararlı buldunuz mu?